kolmapäev, mai 28, 2014

148/365 - Liputajate tõmbemagnet

Mul on terve nooruse liputajatega miskine teema olnud...
Tea, kas ma paistsin selline õrnake, kes võiks ehmatada ja seega vajalikku rahuldust pakkuda?
Kahjuks on nad vist küll iga kord pettuma pidanud...

Kõige esimene oli Kuressaares baptistide kiriku ehitusplatsil. Olin tollal vist lausa algklassides ja siuke pisike nääps.
Tulime talvisel ajal koos kahe sõbrannaga koolist, kui kiriku ehitusplatsi plangu ühest august miskit imelikku välja volksatas. Edasi ja tagasi ja ... Siuke sinakaks tõmbunud imelik asi...
Kooliõed said kiiresti aru, millega tegemist, mina olin tunduvalt sinisilmsem. Need siis hakkasid mind kah eemale sikutama ja olid parajalt paanikas, kuid ma es saand ju seda niisama jätta :) Vormisin aga mõned jäised lumepallid ja sihtisin hoolega... Volksutis kadus vandesõnade saatel :D

Teine planguteema oli Kuressaares veel. Endise Ruubi poe kõrval oli kah plank ja seal samuti auk, kuid tunduvalt kõrgemal (minul üle pea igatahes). Läksime emaga sealt mööda, suvesooja keha jäätiseid süües jahutades. Korraga ilmus see imelik moodustis (uskuge mind, läbi planguaugu surudes ei saa sellele muud nime anda kui "imelik moodustis") meie peade kohale.
Rohkem ma jäätist ei tahtnud. Palju-palju aastaid või isegi aastakümneid selle järel ei ole ma tänaval jäätist söönud. Nüüd juba söön, kuid seda ka 1-2x aastas :)

Tallinna kolides kohtas neid tegelasi muidugi igal pool, samuti oli neid palju näha Prahas Petrin´i mäe (künka) nõlvadel. Viimane kohtumine toimus aga Tallinna kesklinnas, EBS-i kõrval asuva kortermaja ees, kus puude all üks noormees mind ilusasti hõikas "devotška, devotška!" ja minu pöördumise peale ilusasti püksid rebadele lasi (kuid mu naeruturtsatuse ja kulmukergituse peale need kiiresti tagasi üles tõmbas).

Peale toda kohtumist pole mind enam tülitatud... Ja... ausalt öeldes loodan, et nii jääbki :D

4 kommentaari:

Evelyn ütles ...

Meil ka kooli juures kuskil liputajad luusisid ja teised muudkui nägid, samuti sina Saares, v.a. mina.. Nii et mul oli omal ajal lausa kahju, et kuidas minul neid näha ei õnnestu? :)

Sipsik ütles ...

:D:D:D
Ausõna, sa ei ole mitte millestki ilma jäänud :D:D:D

Riina ütles ...

Mind säästeti liputajatest kuni eelmise aasta kevadeni, kui Tallinnas Lühikesest Jalast üles minnes peatus pilk ülemistel astmetel seisva tumeda kogu peal, kes tegi käega jalgevahel rütmilisi liigutusi, käes oli tal miskine "moodustis". Tardusin ja seedisin mõne sekundi, et mida mina nüüd siis näen... Ja siis ütlesin kõva häälega: "Tegelt ka või?!"
Keerasin ümber ja kadusin piinlikkustundes nurga taha. Ja nüüd ma siis mõtlengi, et miks MINA peaksin piinlikkust tundma?!:) Ja üldse, kuidas peaks sellises olukorras reageerima...? Mehe välja naerma ja manitsema emalikult, et "kesse nüüd siis selliseid lollusi teeb, ai-ai!"?:D

Sipsik ütles ...

Nuvot, see end reaktsioon on alati selline, mida naljalt enne peas ikka valmis ei mõtle... Aga see "Tegelt ka või?" oli mu meelest küll päris tabav :D
Aga tõesti, miks peavad peale"sattujad" piinlikkust tundma? Ja ometi sageli tunneme...
Võeehh, ma ütlen!