kolmapäev, märts 05, 2014

64/365 - Tantsupeod

Ma olen oma elu jooksul osalenud kolmel tantsupeol :) Enne täiskasvanuiga, kuna rahvatantsu lõpetasin gümnaasiumis.
Esimene kord oli algklassides (mäletan, kuidas mind häirisid meie liiga lühikesed muhu seelikud, kuigi kuratlikult ilusad ja kollased olid need küll), teine kord põhikoolis ja kolmas siis gümnaasiumis.

Oi need olid noorele minule alles ajad :)
Läksime ju kambakesi (õpetajad olid alati väga vahvad ja üldse mitte kuivikud) pikaks ajaks saarelt minema, ööbisime läbisegi kusagil koolimajas, tegime päevade viisi proove, sõime jäätist ja jõime kalja ja siis see suur pidu ise...
Vabadus ja elevus soorituse ilust ja kõik-kõik-kõik :)

Laulupeol pole ma seevastu kunagi osalenud... No ma ei tea, mis peaks juhtuma, et mina sinna satuKs :D Kraaksujate kooris ehk :)

2 kommentaari:

Evelyn ütles ...

ma mäletan, kuidas sa Tallinnas linnaliinibussis ära minestama hakkasid :)))

Sipsik ütles ...

No aga vaata milline inimmäsu seal oli :) Minusugune hingamisruumiga laps polnud ju sellega harjunud :)