kolmapäev, märts 26, 2014

85/365 - Vee joomine

Asi, millega ma siiamaani hakkama ei saa.

Joon lõpututes kogustes vett näiteks tee kujul - kodus selle jaoks lausa eraldi ja nimeline/käsitsi maalida lastud 600ml-ne tass ning see on ühe korra norm.
Kohv lisaks. Võin ka õunamahla veega segada, et oleks veidi lahjem, kuid vesi puhtal kujul...

Tegelikult on see karm. Vesi puhtal kujul on ju kehale teatavasti parim võimalik jook, kuid vot ei suuda seda endale sisse ajada... Lihtsalt... Tal puudub maitse, noh!

Olen üritanud vägisi end harjutada vett jooma, kuid sama nagu suitsetamisega - no ei hakka külge.
Seega rõõmustan ajal, mil olen rase või imetan - vot siis mu keha tahab vett. Ka praegu on nii, et veeklaas on suht sageli lähedal ja joon ikka päris ohtralt.
Äkki seekord hakkab külge? Päriselt ka, üritan lausa teadlikult seda külge kinnistada...

Parim kinnistamise koht on magamistuba, kusjuures. Viimasel ajal olen suure veeklaasi voodi kõrvale võtnud ja nii enne uinumist kui ka ärgates kipub käsi klaasi järele haarama.
Mine tea, ehk ongi see minu sillutatud tee vee juurde :)

Ses mõttes olen jube rõõmus, et Väikemees ississe on - temal peab kogu aeg vesi käepärast olema. Rabeleb ja rahmeldab ringi ja siis kaanib ja kaanib vett. Ikka üle poole liitri päevas kohe kindlasti ainult vee kujul :)

Kommentaare ei ole: