laupäev, märts 08, 2014

Naistepäevast siis kah

Ei, meil ei olnud mingit megaromantilist päeva, et selle lausa siia salvestama peaks. Ja kui aus olla, siis ega ma suurest romantikast kirjutada oska/tahagi :)
Küll aga jäin ma päevaga ülimalt rahule. Muidugi võiks see olla misiganes päev, kuid juhtus olema just naistepäev :)

Ahjaa, romantikat tuleb ikka servast mainida küll - Vanamees siin mõned päevad tagasi küsis, et "kas sa naistepäeval lilli ka tahad?"
Ma siis arvasin, et võtaks küll jah :D Ta küll natuke kergitas kulmu, et "ma ju alles hiljuti sulle sõbrapäevaks ja poja sünnitamise eest tõin lille, sulle ei mahu neid ju rohkem" (jutt orhideest ja tõepoolest mulle hetkel neid enam juurde ei mahu :D). Ma arvasin, et lõikelilled on kah võimalus, mida kaaluda. Selle peale arvas, et "aga ma siis lõikan uuel orhideel ühe vartest maha ja ongi palju õisi vaasi panna :)"
Et jalad ei peaks võtma, võtku pea, eksole :)
Õnneks siiski jäid orhideel kõik õied alles :D

Aga tänasest päevast siis...
Me nimelt tõstsime terve elutoa ringi. Kohe põhjalikult :)
Kolides ja algselt paigutades ei tea ju veel paljut ja lasime asjadel settida ja vajadustel paika loksuda.
Kui siis Vanamees sauna kütmast tuppa tuli ja mind diivani käetoelt kulmu kortsutades istumast leidis, läksid mõttetalgud lahti. Mõeldud? Mõeldud! Ok, siis pole muud, kui käed külge.
Ja tegime niksti-naksti põhjalikud ümberkorraldused ja paljud kitsaskohad said koheselt lahenduse :) Kuramuse hea tunne on nüüd. Ja elutuba on nagu suur tantsusaal :D

Nädalajagu tagasi tõstsime magamistoa ringi.
Huvitav, mis järgmiseks?

2 kommentaari:

herz ütles ...

Oh ma tean seda ümbertõstmise teemat!!!

Meil oli sama lugu :)

Kuna maja tuli koos mööbliga ja kõik oli ülekuhjatud ja liiga palju, sii smeie hakkasime tükke kokku sobitama. Et söögitoas uhke laud-toolid, kokku sobituv kummut aga magamistoas, siis selge - kummut söögituppa.

Kõike oli vaja kohe ja korraga ja ühest toast hakkasime pihta, siis jäi tee peale järgmine tuba ette. Et ühte kohta midagi viia, tuli midagi muud eest ära viia ju. Nii oli lõpuks köök kõikvõimalikku mööblit täis, kuniks me ringi tõstsime asju :)

Oi, kui hea sai. Asjadel ja mööblil peab olema õhku, et hingata ja neid nautida saaks :)

Näita oma häärberist ikka mõnda pilti ka :)

Sipsik ütles ...

Pildid tulevad kunagi hiljem :) Siis, kui on "enne" ja "pärast" olemas...