pühapäev, aprill 30, 2006

Nõbu

Nädalavahe võib küll olla pikem kui tavaliselt, kuid minu jaoks oli see seekord väsitavam kui tavaliselt:D

Nimelt käis nõbu kolmepäevasel visiidil ja siis on ju vaja Tallinnale tiir peale teha:) Ja kasutada neid mõnusid mida Kuressaare pakkuda ei suuda, kuigi minu jaoks on jällegi Kuressaare ütlemata palju kordi mõnusam kui Tallinn, eriti tänu oma rahulikkusele. Kindlasti aga ei arvaks ma nii seal elades, kuna inimene väärtustab ikka seda mida tal enam ei ole... Ok, muidugi on mul seal kodu ja see on koht kuhu saab alati minna, kuid igapäevane elu seal on vähemalt täna minevik...

Seekord siis oli vaja kõikvõimalikud keskused läbi shopata (ja ometi ei kannata ma muidu shoppamist:D), igasugu junki üüratutes kogustes süüa, kinotada, spaatada ja muidu füüsiliselt igavesti aktiivne olla. Ja ometigi jäid tegemata paljud asjad mida teha oleks soovinud:) Aga noh, eks ta käib teatava regulaarsusega ja edaspidi jätkame...

Meil natuke erilisem side omavahel, kuna ainsad tüdrukud suguvõsas ja vaja kokku hoida. Mina siis meie põlvkonnas esimene laps ja tüdruk, vahepeal kari poisse ja Liisu lõpetab rivi ja seega noorim. Sünnipäevad kah meil paaripäevaste vahedega.

Et siis olulise isikuga tegu:) Ja igavesti vaffa tema kasvamist ja kujunemist jälgida:) Õnneks pole ta oma 15 eluaasta jooksul jõudnud veel beibestuda vaid tegu on minu mätta otsast vaadatuna väga elutervete vaadete ja hinnangutega noore inimesehakatisega. Ehk siis paljulubav:)


Eva-Liisa

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Liisu on ikka nii suureks kasvanud! Alles ta oli pisikene plika...