esmaspäev, jaanuar 19, 2009

Pedofiil?

Aastavahetuse ööl sain hakkama millegi jaburaga. Peale puberteeti ei mäletagi selliseid üritusi, kuid eks vananedes eided ikka proovivad plikastuda.
.
Juhtusin kusagilt lugema mingeid protseduure, mida aasta vahetumisel enne magamaminekut tehes näed öösi unes oma tulevast kaasat. Kuna sageli näen unes mingisugust lahingtegevust (kus mina hero rollis, öf koors), siis mõtlesin, et meeste valik saab õite rohke olema ja ju see "õige" siis kah seal figureerimisega hakkama saab.
.
Lähen mina siiras usus magama ja hommikul ärkan paanikaga. Ainus, keda ma peale rituaalide korrektset sooritamist unes nägin, oli mu 3-aastane ristipoeg.
Õige sugu küll aga.... no ei saa see asi ikka nii hull olla ju! Ausõna, ma ei ole meeleheitel....
Seega, next please!
.
PS: On ikka hull lugu küll, kui Une Mati huvi kaotab ja enam nillimas ei käi.
Pugesin hirmunisena kella 23 ajal linade vahele teda ootama, kuid siiamaani ootan. On vist teistes naistes.
Räägitakse tarka juttu, et siplemise asemel oleks kasulik hetkeks midagi muud teha, siis tuleb ka Mati. See siis seletab mu öise kribamise oma pedofiiliahirmudest... :D
.
PPS: Illustreeriva tibatillukese pildi leidsin, kui fotoguugeldasin sõna "pedofiil". Ja pildi ametlikuks nimeks oli "Michael Jackson pedofiil". Mida kõike interneeduses ei leidu...
.
PPPS: Ma nüüd hakkan uudiseid lugema. Matit ikka veel ei paista. On siga mees, ma ütlen!

2 kommentaari:

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Kle mul oli sama teema täna öösel. Kell 23 läksin linade vahele ja siis mõtisklesin seal jne ja no und ei kuskil. Mingi aeg otsustasin kella vaadata, see oli 1.05. Aga ega uni siis veel niipea ei tulnud. Võin vist lausa väita, et ma sõba silmale ei saanudki või kui sain, siis oli see vahemikus 7.00-7.30 kui ma äratust edasi lükkasin.

A no mul ei olnud põhjus pedofiilia. Käisin eile õhtul nimelt deidil :P

Sipsik ütles ...

Minule õnneks Mati ikka halastas ja laekus kella 2 ajal...

Aga vot selle teise asja pärast tulen ma varsti-varsti msnni, pane siis vaim valmis:D