teisipäev, november 24, 2009

Unenäomaailmast häirivad uned tulevad...

Olen unenägudest veidi väsinud.
Millegipärast näen neid viimasel ajal igal ööl. Kas mulle üritatakse midagi teada anda? Kuna need mind häirivad, siis tekib selline kahtlus küll.
Küll vahin kellegi maani juukseid; küll sõidan laevaga, küll lennukiga; küll saan kellegi vähist teada; üks öö oksendasin ja oksendasin, iga nurga taha oksendasin; täna öösel sõitsin jalgrattaga ringi ja üritasin seda edutult lukustada...
Absoluutselt ei midagi hullu ja ei tohiks nagu häirida, kuid millegipärast mingid detailid jäävad kummitama. Päevi kerkivad pärast vaimusilma ette.
Ma ei taha neid sellisel kujul... Ärgates on kuidagi segaduses tunne.
Kõlab nagu jabur soig ja seda ta ka on. Lihtsalt seletamatu, kuid vahel vabaneb ebameeldivast tundest seda endast välja lastes...

5 kommentaari:

Kuvaleidja ütles ...

Niih... nüüd vaata oma tuba üle :) Keera voodi peaga põhja või ida poole ja proovi, kumb Sulle paremini sobib... :)Teised ilmakaared välista üldse. Ja siis kaovad kõik need jamad, millega võitled. :) Teadus see just pole, aga katse-eksitusmeetodil on mu omad tulemused jahmatavad olnud. Ja unenägudega olen hädas olnud päris lapsest saati.

Sipsik ütles ...

Kusjuures, olen ka seda põhja/ida teemat kuulnud, kuid siinses pesas isegi ei mõelnud selle peale. Ja nüüd jama majas - kui tahan pea põhja keerata, pean ta kappi pistma, ida suunal aga ukseauku...
Järeldus - kui uned liigselt häirivad, keeran pea lihtsalt jalutsisse... Voodit ja selle peatsit nihutada ei annagi... :(

Kuvaleidja ütles ...

Siis Sul tõest lihtsalt vaba võimalus oma voodi otsad ümber nimetada :). Pole ju kuskil sellist reeglit, et inimene ei võiks oma asju nimetada, nagu ta tahab :). Aga öö-uni on kallis vara. Proovi, kuidas patjade ümbertõstmine mõjub ja äkki saadki jälle ühe heatujulise ja puhanud hommiku :) Ilusat und! :)

Sipsik ütles ...

Tänud:)
Ja katsetan järele:)

Piret Rumm ütles ...

Mina magan muideks pea jalutsis, sest voodit ennast ei võimalda mulle sobivas suunas väänata :) Unes nägin aga, et Anne Veski lasi eriti vinge uue hiti välja ja rahvas rääkis, et temast saab kohalik Lady Gaga. Normaalne, onjä! :D