pühapäev, juuli 03, 2011

Lillejuttu

Millalgi kevadel pistis ema mulle pihku pisikese oksakese. Selline 15cm pikuke. Tal töökaaslane kärpinud enda rooshibiski ehk hiina toakaske ja mõelnud, et ma kui taimelemb võiks selle mulda torgata.

Topin siis vette ja vaatan, et ei juurdu ega juurdu ega juurdu. Enamuse lehti võtsin maha, et energiat nende toitmisele ei läheks ja lasin tal lihtsalt olla.
Pika-pika aja pärast tekkisid puitunud varrele valged mügarikud ja oletasin, et ehk kvalifitseeruvad juurteks ja toppisin oksa potti. Kastsin vaid natuke rohkem, kuna juurdumisel oleks niiskus teatavasti hea.

Potis pole tegelane suuremaks kasvanud, kuid lehti langetanud ka ei ole.
Nüüd aga avastasin ükspäev, et on enesele tippu midagi õienupulaadset ehitanud. Ja ühel hommikul siis avastasingi täies ilus avatud õie:))) Mitu päeva õitses, ise peaaegu sama suur kui õis, mis teda ehtimas:)

Siin saab siis ema ka näha mis ta pihkupistetud oksast saanud on:)

5 kommentaari:

Helina A. ütles ...

Minu kindlad lemmikud! Mingil kummalisel põhjusel meeldib neile mul kodus just köögis olla. Nii ma siis olengi nad kõik kööki koondanud, kus nad kordamööda õitsevad :)

Aga see nublu on armas! :)

g-mail ütles ...

Meeletult ilus lilleke :). Tahaks omale ka sellise kuskile aknapeale pista :)

soodoma ja gomorra ütles ...

natuke sarnane lill su eelmise lille pildiga:P

Sipsik ütles ...

Mismõttes:D:D:D? Eelmine lillepilt oli ju tulp!

Aga mina muide pole kunagi isegi mitte osanud mõelda, et tahaks toakaske... Arvasin seega, et tänu minu mittesuhestumisele ta kasvama ei lähe ka. Aga võta näpust, pingutas oma pisikese varrekese otsa imelise suure õie ja näe, nüüd juba ootangi elevusega millal suureks kasvab ja rohkelt õitsema hakkab:)

Anonüümne ütles ...

Tänuvärne lill, õitses ilusti, rohkem õis, kui lehti oli. Ühel päeval märkasin, et midagi on lahti, lehed hakkasid kiratsema. Istutasin ringi, lõikasin oksad maha ja nüüd on taas kosunud. Täna hommikul tegin foto veel avanemata õiest, kui pärislahti teen uue foto ja panen vaatamiseks üles.