kolmapäev, september 12, 2012

Mesi

Mu teine nimi võiks vist olla Mesikäpp. Mitte selle kommi pärast (kommid/šokolaadid on küll toredad maiused - ampsan tükikese, kui nina ees vedeleb - kuid laias laastus jätavad mind siiski külmaks) vaid justnimelt mee-armastuse tõttu.

Avastasin just, et 14.juulil ühelt laadalt "talveks" varutud 5 purgist (need tavalised vist 550ml-sed) on käsil ja juba põhja näitamas viimane...

Kuhu mu mesi ometi kaob? Talve lähenedes ei saa ju kogu sahvrit ka mett täis vedada.
Niisiis, kuhu kaob mesi... Ilmselgelt tee sisse, kuna mujal ma seda ei kasuta. Aga kahe kuu jooksul 5 purki? Pole siis ime, et muud maiustused minus mingeid ahvatlusi ei tekita...

Et siis jah. Igaõhtune traditsioon on juua vähemalt üks hiiglaslik, 400ml-ne tassitäis musta teed mee ja piimaga. Mõlemat ikka rohkelt seal tee sees.
Kui tunnen end veidi haigeks-jääma-hakkavana, siis on tee asemel tassis mustasõstra toormoos ja hunnik mett või kui uni ei taha tulla, siis lihtsalt tassike kuuma meevett. Ja nii see ilmselgelt siis kulubki.

Tekitab lausa pisikest õudust mõte, et tuleb seda magusat möginat lõpututes kogustes koju tarida. Aga mis teha, kui keha nii tahab. Ja olgem ausad, ma olen ikka üliharva palavikus või külmetushaiguste käes vaevlemas:)
Jap, Mesikäpp on rääkinud. Ja hakkab nüüd varude täiendamisele mõtlema.

5 kommentaari:

Evelyn ütles ...

Nuki selle-aastane tume mesi (neil on heledat ka), on hästi mõnusa maitsega. Maitseb nagu suvine, kadakane kodune karjamaa või midagi taolist :-) selline tugevama maitsega, mitte ainult magus asi. Neil peaks seda veel olema, saada ema-isa järgi või käi ise läbi.

Evelyn ütles ...

Nuki selle-aastane tume mesi (neil on heledat ka), on hästi mõnusa maitsega. Maitseb nagu suvine, kadakane kodune karjamaa või midagi taolist :-) selline tugevama maitsega, mitte ainult magus asi. Neil peaks seda veel olema, saada ema-isa järgi või käi ise läbi.

Evelyn ütles ...

Huvitav, et blogspoti arvates on 2 kommentaari ikka parem kui 1... Kohe mu kirjutist dubleerima:-)

Sipsik ütles ...

Ju oli tarvis, et see ikka kohe kindlapeale talletuks:D
Aga pean vaatama jah. Ema oli mulle ka 3-liitrise purgitäie mett varunud, kuid karta on, et see samuti paari-kolme kuu varu:)

Unknown ütles ...

Kui Sul mett ikka puudu peaks jääma, siis hõika mulle :) Mu emal on mesilased ja ma oma meevarud toon tema juurest.
Ehk et ma ise olen ka täielikku mee-usku. Kui just kooki ei tee - sinna panen ikka suhkrut.