kolmapäev, veebruar 06, 2013

Julgus sai tasutud :D

Võtsin taaskord üle mitme-setme aja julguse kokku ja peale muude uudiste lugemist avasin Delfi.
Ja noh, tase on ikka sama, kuid sain sealt alumistest teemadest tõelise kommi hambu, mida ma lihtsalt kohe pean tulevasteks aegadeks salvestama :D:D:D Ilmselgelt millegi sellise järele ma sinna läksingi :D

Eks muidugi oleks kirjutada/kobiseda paljust, kuid lihtsalt ei viitsi. Kõik need täna aktuaalsed olevad  "rahvasaadik"-Toomi-muti geniaalsused, "tasuta" ühistransport ja kooli lõpetavate noorte müstikasse kalduvad palgasoovid... Njah, huumorit jagub ju uudiseid jälgides igasse päeva, kuid kahjuks on eriti need, mis kodumaad kajastavad, sageli ka valusad taluda ja esimese naerupahvaku järel tahaks tegelikult nutta... Seega neid ei taaselusta ma siin valusate mälestuste mittetekitamise eesmärgil. Praegu. Vahel ikka plahvatan ka, kuid praegu plaanin end tagasi hoida, kuna ei tea teed kuidas asju muuta. Lihtsalt virisemisel puudub aga point.

Et tahaks uskuda, et mingisugunegi mõistuseraas on meile kõigile kaasa antud, kuid ... Njah... Ja mina olen arvanud, et mina olen tõeline lapsesuu ja peaks end kõvasti tagasi hoidma... Mul on veel ruumi :D

Huumori-"uudis" ise siin. Väljakopitult selline:

See, et sa oled kuulus, ei tähenda, et sa oled intelligentne. Järgnevad tsitaadid tõestavad seda...


1. “Ma loodan, et mu lapsest kasvab sama eeskujulik katoliiklane, nagu ma ise.” -Madonna, lauljanna

2. “Kui jumal ei tahaks, et me loomi sööks, siis miks ta loomad lihast tegi?” -Sarah Palin, poliitik

3. “Suitsetamine tapab ja kui sa oled tapetud, kaotad sa väga suure osa oma elust. -Brooke Shields, näitlejanna

4. “Kui sa kirjutad muusikat, on väga oluline iga oma ideega pööraselt, tagajärgedele mõtlemata ning ilma kondoomita seksida!” -Lady Gaga, lauljanna

5. “Arvan, et geiabielu peaks olema mehe ja naise vaheline.” -Arnold Schwarzenegger

6. “Ma ei tahtnud eriti Jaapanisse reisida, sest ma ei armasta eriti kala. Aga ma tean, et kala on seal Aafrikas väga populaarne.” -Britney Spears, lauljanna

7. "Iga kord kui ma näen televiisorist vaeseid ja nälgivaid lapsi üle maailma, hakkan ma paratamatult nutma. Muidugi tahaks ka mina nii sale olla, aga mitte kogu selle kärbseparve ja surma keskel." -Mariah Carey, lauljanna

8. Tahan kindlasti, et mu poeg ristitaks, aga ma ei tea veel, mis usku... " -David Beckham, jalgpallur

9. "Kus Cannes'i filmifestival sel aastal peetakse?" -Christina Aguilera, lauljanna

10. "Ma oleks nii hirmul, kui ma oleksin geimees... Nad surevad ju AIDS-i." -Paris Hilton, seltskonnategelane

11. "Võlgnen oma vanematele nii palju, eriti emale ja isale!" -Greg Norman, golfimängija

12. "Ma ei pea dieeti! Ma lihtsalt ei söö nii palju, kui ma tegelikult tahaks." -Linda Evangelista, supermodell

7 kommentaari:

ingel ütles ...

Brilliant! :D Pean ühe ikka endale FB-i kopima. :p

Sipsik ütles ...

:D:D:D
Käisin kohe piilumas, et misse su lemmikuks siis osutus ja maitsekas valik, peab ütlema :D Sõna otseses mõttes :D
Aga jah, see loomaaed on kirju...

mama de montagne ütles ...

Ma sattusin ka seda lugema, sest kuidagi jõudsin laste nutitelefoni uudiste kaudu delfi naistekasse... ma pean tunnistama, et ma ei jõudnud peale 3. lauset enam edasi lugeda seda iba... "uudis" tõesti! :)

mama de montagne ütles ...

Ja see, mis sa Anks välja valisid, on tõesti kulda väärt :D

herz ütles ...

"Iga kord kui ma näen televiisorist vaeseid ja nälgivaid lapsi üle maailma, hakkan ma paratamatult nutma. Muidugi tahaks ka mina nii sale olla, aga mitte kogu selle kärbseparve ja surma keskel." -Mariah Carey, lauljanna

MUIG :)
Keegi peab ju huumorit ka tegema :)

Sipsik ütles ...

See oli ka Vanamehe lemmik:D
Mina omakorda ei saa kuidagi üle sellest, et Jaapan on Aafrikasse nihutatud :D

herz ütles ...

Või et "ma ei pea dieeti, ma lihtsalt ei söö nii palju kui tahaks" :DD