teisipäev, november 05, 2013

Oi kus ma tahaks...


... kirjutada suurtest ja olulistest asjadest, mis teos ja töös ja mõttetasandil ja plaanis ja paberil ja vaidlemises ja unistamises ja ja ja ... Oehh :)
Aga ma ei saa. Kahjuks ei saa enamikust ka rääkida, ka mitte kõige lähematega, kuna selline ma lihtsalt olen. Aga sisemus karjub, kuna tahaks ju valju häälega vaagida poolt- ja vastuargumente, analüüsida ja mitmeid vaatenurki kaeda...
Ja oleks neid teemasid siis vaid üks eksole! Pea tahab otsas plahvatada!

Aga selle asemel ma kirjutan mahlapakkidest ja äädikakärbestest. Ja tegelikult ju ei kirjuta mitte millestki. Mis tekitab taaskord küsimuse - milleks enam see blogi? Oijahh...
Kui on, mida kirjutada, eks siis kirjutan, kuigi siis pole enam midagi vaagida, siis on tehtud... Ja see mõnu jääb olemata.
Kõik omas järjekorras, mis teha.

6 kommentaari:

Liis ütles ...

Sa ikka mõistad, et 14ndal vaatame me kõik äraootavate ja uudishimulike nägudega Sulle otsa sellise postituse peale, eksju?:P

Sipsik ütles ...

:D
Vaatab neid asju :)
Ma ikka loodan pigem teiste kuulamisele :D:D:D

soodoma ja gomorra ütles ...

14ndal põrutate saarele?

uudishimust kantud.

Sipsik ütles ...

Nõup :) Plaanime pilvepiiril kokteilijoomist.

ingel ütles ...

Oi, ilmselgelt oled seekord sina see, kes räägib. Seekord sa enam ei pääse!

Sipsik ütles ...

Vaatab seda asja :) Oleneb, kas miskit juba on rääkida või ei :) Võib olla nii ja võib olla naa...