laupäev, märts 21, 2015

Poleks seda eales uskunud

Larhv või liar?
Ausõna, ma poleks mitte kui kunagi uskunud, et mina võiks tahta Savisaare kaitseks välja astuda. See tüüp lihtsalt on oma olemuselt mulle nii üüratult vastumeelne, et...

Ja nüüd siis olukord, kus tunnen, et seda vastikut vanamehenässi peab toetama...

Ma lihtsalt ei saa aru, mis kuramuse klaperjaht neile raudsetele suletud ustele esimestel päevadel käis. Mille paganama pärast on vaja end sisse möllida ja üritada iga hinna eest võimalikult kaugele saada? Mida see annab? Mida saada loodetakse? Pilti kunstlikus koomas olevast tüübist? Milleks? Või äkki ripub info infektsiooni olemuse kohta suurelt palati uksel? Mis tähtsust sel on, mis infektsioon? Miski jama, mis tekitas suure jama. Ja edasi? Tahad osa endale saada või?

Ma olen sellisest ajakirjanduslikust eetika puudumisest sügavalt häiritud. See on juba nagu laiba mõnitamine ju...

2 kommentaari:

herz ütles ...

Jaa! Täpselt samad mõtted mul!
Ma just eile rääkisin oma härrale, et ma üldse Savisaart ei fänna, tema teod ja sõnavõtud ajavad nii marru mind jne. Ma olen nii mitmel korral endamisi kirunud järjekordse demagoogilise etteaste järel, et surgu juba maha :D Ja nüüd on inimesest nii kahju. Andke talle privaatsust, tõesti.

Anonüümne ütles ...

Nõus. Ei meeldi ka mulle tema seisukohad ja tallinlasena ka kogu see nii ilmselgelt korruptiivne käitumine. Ja ma saan aru, et uudiseid on vaja, aga mumeelest on hetkel käitutud vägagi rahva huvi silmas pidades tänu perekonna vastutulelikkusele jagada infot asjade seisu kohta. Sellega peakski piirduma.
Seda, mis juhtus, ei soovi ka kõige hullemale vaenlasele - et muidu võib ju kiruda, aga tervisejamasid ei taha mitte kellelegi.