laupäev, aprill 18, 2015

Surfarist paažiks

Kuna see tüdrukuks pidamine läks ikka päris karmiks kätte, tegin südame kõvaks ja jäin plaani juurde 2-aastaseks saades poisil lokid maha lõigata.

Mõeldud ja tehtud.
Enne pilt sirutatud juustega vanniprotseduurilt
ning juuksuri juurest, kust loomulikult ühe lokikese kaasa võtsin :)
Toimus see juba veebruaris, mil murranguline sünnipäevgi aset leidis. Nüüd igatahes on täitsa poiss :) Vaevalt, et keegi enam tüdrukuks peab...

Tänaseks on ta jõudnud juba ka teist korda juuksurisse, kuna selline "paažisoeng" kasvab välja oluliselt kiiremini kui tavapärane siilikas. Nudiks ma teda aga lasta ei tahtnud, kuna kui on juukseid antud, siis kandku!

4 kommentaari:

Unknown ütles ...

imearmas laps! PS kuna mees hakkas kurtma, et laps on nagu metsjeesus juba (kuigi nii pikad juuksed ka polnud, nagu Dagil) ja siis lõikasin minu mõistes suht lühikseks, siis minu rõõm oli suur, et kukal läks taas ilusti lokki :)

Anonüümne ütles ...

Tõeline südametemurdja:)

herz ütles ...

Ah, milline hurmur! Poiss mis poiss :)

Sipsik ütles ...

:)))))
Ma püüan poisi eest natuke punastada nüüd :)

Kadi, ma olen vaadanud jah, et sul vanem poiss nii armsalt lokkis :) Meil hetkel enam selline lokk taastunud pole nagu varem, kui kasvedaes samas pikkuses olid, kuid näis. Praegu keerduvad suvaliselt :)