reede, mai 22, 2015

Kevadrull või pekingi part?

Mõtlen, et suvi siin läheneb ja hakkaks kah lõpuks sellest pidevast rase-imetaja-rase-imetaja tsüklist väljuma ja veidi kõblamat vormi taga ajama. Et enam pole vaja tingimata täidetud ja prinkis ning piimatootmisvarudega olla (saab vajadusel pudeliga ju kah hakkama, ikkagi varsti 10-kuune mees juba!)

Mõeldud ja tehtud.
Lõunasöögiks pasta, üks mu hiiglasuuri nõrkusi. Olen aga tugev ja tõstan enesele normaalse koguse. Ja vot ei võta juurde, nii tugev olen!

Õhtul lapsed magama viidud ja hiilin kööki. Pliidil seisab ikka veel ahvatlevalt pott spagettidega. Kergelt soolaka mekiga ja võiga segatud. No ma natukene. Väike amps ainult!
Amps ja potile kaas peale.

Tunni aja pärast mekin natuke veel. Noh, et niiiiiiiiiiiii hea ju, ma ainult natuke.
Amps ja potile kaas peale.

Pool tundi hiljem mõtlen, et pesumasinas täpselt poti ruum üle ja peaks need spagetid nüüd karbiga külma panema. Aga ma enne võtan ikka veel ühe väikese ampsu.
Ampsust sai pott näppu ja amps-haaval tühjaks :) Sest noh, mis ma sest piskust ikka enam karpi panen ja järgmine päev pole maitse üldse enam see ja üleüldse on ümmargune ka vorm!

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

väga tuttavad dilemmad :) Ma õnneks nüüd sellest tsüklist väljas ja ka saand oma tipp "imetajaks" olemise kaalust -10 alla. Enam ei olegi suurim imetaja sinivaal...