teisipäev, märts 21, 2006

Kamikaze

Nonii, enne kukub kuu taevast alla kui mina juhiload tehtud saan!

Täna siis oli esimene õppesõit ja ma olen siiralt õnnelik oma sõidutulemuste üle - nimelt ei läinudki kaks kuud vana õppesõiduk mahakandmisele...

Oehh, minust vist ei saa küll kunagi korralikku autojuhti. Täielik ohutunde puudumine! Kitsad auklikud tänavad, ääristatuna poolde teesse ulatuvate lumevallidega. Seal vahel siis hulgaliselt autosid liiklemas ja veelgi rohkem osaliselt sõiduteele parkinuid, lisaks turukottidega memmekesed keset teed. Ja seal vahel siis mina... Sõidumaneer nagu rullnokal! Vaatan - ahhaa, takistus teel ja vastu tuleb eemalt auto, järeldus: oleks vaja tee äärde võtta ja oodata vastutulija möödumist, et siis ohutult edasi minna. Ja mida teen mina esimest päeva roolis olles? Annan aga gaasi et vahelt läbi lipsata jõuaks... Õpetaja hoidis vähemalt kahel korral kätega peast... Aga kuramuse nõmedad olete küll, vastutulijad, kes te ei taha märgata õppija märki katusel - hoidke minust igaks juhuks eemale! Aga ei, teie ronite ikka mul nii külje alt läbi et ma siiani imestan et ühtegi peeglit küljest ei lennanud.

Õpetaja tegi ettepaneku et äkki tahaksin motokoolitusele minna. Usun et see oleks targem variant - kitsam masin ju ja ei saaks niimoodi lollusi teha! Kuigi päriselt ka - mootorratta omamine on üks mu suurimaid unistusi... Aga arusaadavalt on mu lähedased mind tundes sellele mõttele veto peale pannud.

Täna sain siis teada, et mu sõidumaneer olevat nagu rekkajuhil. Kipun käsi roolil tagurpidi keerama (rooli siis alt haarates), nagu rekkajuhid seda teevad. Ja otseteel sõites kukuvad käed sülle puhkeasendisse (no rattad ju kenasti lumerööbastes sees ja pöialdega ju tunnetan rooli edasi), pole siis imestada et õpetaja tegi ettepaneku ikka roolist hoida.

Ühesõnaga - minust veel niipea autojuhti kohe kindlasti ei saa:( Keegi ei lase sellist segast eksamilt läbi ja hea ongi, muidu lõhuksin koheselt enda auto ära. Seega pean veel hulk aega käima ja proovima ohutundlikku ja korralikku liiklemist. On mul ikka nii väga vaja neid lube? Äkki kütaks trolli ja kaaskondsete abil edasi?

Kommentaare ei ole: