laupäev, detsember 01, 2007

Jessssss!!!

Kõik, kes mõnda aega mu blogi lugenud, on kursis minu suhtumisega muusikasse. Ja sellesse, kuidas ma ei ole võimeline aru saama lauludest, millel ei ole mingisugust sisu. Vaid vingerdav liha. Ok, see liha võib küll superilus olla, kuid siiski sisutu. Minu maitsele siis.
Viimasel ajal on mu põhikriitika alla sattunud Rihanna lugu "Umbrella" (Vihmavari). Kus siis ilus näitsik kinunub: vihmavari-vari-vari jne. Teate ju küll:


Nüüd aga avastasin enda suureks rõõmuks Vanilla Sky variandi nimetatud loost. Ja midagi pole teha - lugu võiks isegi kuulatav olla! Ja otse loomulikult sümpatiseerib mulle see paroodia:) Jess, poisid! 12 points!

2 kommentaari:

g-mail ütles ...

irwww....kui laheeee...
leidub ikka geeniusi;)
kui tihtipeale on kõik järele tehtud laulud kehvemad siis see on kll vingem...huvitavam...ei tüüta nii ruttu ära kui see kiiruv ella ella ella ee ee ee...

Marjakas ütles ...

Oi, ma enne ei olegi jõudnud vaadata seda videot, aga appiii :D selle looga torkasid küll poisid Rihannale umbrellaga tagumikku. Väga äge lugu!