kolmapäev, jaanuar 30, 2008

Ebamõnus


Jälle virisen.
Peale mu hala äralugemist öelge veel, et ei ole uut autot tarvis. Et uus auto on vaid poosetamine jne. Paistab siiski, et ainult kehtiva garantiiga masinad on mõistlikud, teised hakkavad ju ikka noorenduskuure vajama.

Hakkas asi sellega, et jahutusvedelik kadus kui muti auku. Valan aga peale ja kaob aga jälle. Mootori märgutuli hakkas põlema ja mõne päeva pärast kustus ära. Paari nädala pärast hakkas taas põlema ja enam ei kustunud. Ok, täna diagnostikasse. Lisaks lasime vaadata misasi ühte kolksu teeb, kui aukudest läbi sõita. Ja auke ju jätkub.

Tänane kulu siis neljakohaline summa. Lisaks selgus, et masin vajab poputamist veel väga mitme tuhande jagu. Mingid puksid hakkavad koolema, mingi amordikate on juba koolend ja vedelikupump lekib (see siis oligi muti auk). Ja kui tahta selle summaga piirduda, tuleks need asjad kiiresti ette võtta.

Üks põhjuseid, miks auto jupsima hakkas, olevat liiga väikesed otsad. Nt tööle- ja kojusõiduks kulub mul ühe otsana 6 või 12 km. Teevariandi valin kellaaja ja ummikute järgi. Soovitati siis vahel niisama pikemalt tiirutada. Tegelikult jah, sõidan küll sageli kuhugi, kuid ikka kipuvad väikesed otsad olema. Tuleb kesklinna piirilt kaugemale kolida, siis rohkem sõitmist:)

Et siis jälle pankrot. Ja mina veel korjasin reisi jaoks kopkast kokku. Phähh!

Aga no mitte ei raatsi ka uut osta. Nii armsaks on mu Must Nool mulle saanud koosoldud aja jooksul...
Kui ma nüüd ta korda teen, kas siis liikleme rahulikult mõnda aega? Või pean ma tõepoolest hakkama teda ähvardama, et vahetan uue ja pringima mudeli vastu välja?
.
Tänased uudised olid igatahes nii masendavad, et koju sõites sai peatus tehtud üle väga pika aja Mäkkdoonaldsis. "Üks McChicken eine palun" "Milline?" "Mis mõttes milline? Mis variandid teil siis pakkuda on?" "Tavaline ja suur eine" "Olgu, võtame siis suure"
Ahtrisuurendusprojekt alga!
.
Ja arvuti ajab ka närvi. Uus arvuti, uus programm. Ja igasugu lisavidinaid täis. Mis tähendab, et võimalused erinevate lollustega tegeleda, kuid ma tõesti ei vaja neid võimalusi. Pidevalt hüppavad miskid aknakesed ekraanile, mis pakuvad erinevaid "hüvesid". Tee ja värskenda ja kasuta seda-teist-kolmandat võimalust. Seega saab segatud hetketegevus ning mingitel hetkedel muutub kogu opereerimine aeglaseks. Siuke kõikumine käib närvidele. Nii käpp ka ei ole et esimese hooga neid pakkumisi maha keerata oskaks. Ei, ma ei räägi internetihüpikutest. Need oleksid lihtsad. Paistab et peab patsiga poiste foorumeid külastama ja uurima kuidas miskit majandada. Kui aga mitte-itilikult lihtinimesena miskit neilt uurid, siis on oht et kästakse ennast põlema panna:) Et kes siis nii lihtsaid asju ei tea... Nu mina ei tea. Pats küll on, seal all hallollust aga napib.
Oeh, hakkas kegem, kui sai ära virisetud:)

Kommentaare ei ole: