pühapäev, märts 29, 2009

Lapsesuu taaskord (sellest ei tüdine)


1. Emadega ei tohi norida, sest nad on kasulikud.
2. Kui meil isa ei oleks, peaksime kõik toiduülejäägid ära viskama.
3. Trooja hobune oli ainult väljast hobune, seest oli see vagunelamu.
4. Kui armunud esimest korda suudlevad, kukuvad nad kohe ümber ja ei tõuse enne tundi aega püsti.
5. Ekstreemsused on need, mis inimese küljes ripuvad.
6. Tüdrukud ei saa seistes pissida, kuna neil pole kuskilt kinni hoida.
7. Minu ema on väga ilus, on kohe näha, et ta kunagi noor oli.
8. Talvel kanad ei mune, sest neil on muna-auk kinni külmunud.
9. Suleliste hulka kuuluvad kõik sulgedega elusolendid - kanad, haned, pardid, linnud ja indiaanlased.
10. Magamise ajal on hea aken lahti hoida, sest hingamine on tervislik.
11. Minul pole köhasiirupit vaja, ma oskan ka ilma selleta köhida.
12. Ükskord ma olin nii haige, et mul oli 40 kilo palavikku.
13. Šnitsli tegemisel tuleb kõigepealt liha surnuks kloppida.
14. Kõige parema meelega söön ma riisipudingit õunakompostiga.
15. Ma pean pidevalt oma tuba koristama. Hoolimata sellest, et ma sündisin lapsena ja mitte orjana.
16. Banaani ma ei saanud süüa, sest ema oli selle liiga kõvasti kinni pannud.
17. Minu emal on beebi kõhus, aga ma ei tea kuidas ta selle alla neelas.
18. Tüdrukutele on parem mitte abielluda, aga poistele on koristajat vaja.
19. Minu vanaema tundis veel dinosauruseid.
20. Armastuse puhul saadakse ühe noolega pihta. Aga mis pärast seda tuleb, ei tohiks enam haiget teha.
21. Vanaemad enam piima ei anna.
22. Vanaema on pere kõige kallim osa, tal on vanakraami väärtus.
23. Mina veel sõlme ei oska, sellepärast seob ema mu jalad kinni.
24. Poolsaar on saar, mis veel päris valmis pole.
25. Suvel tohin ma alati lühikeste käistega pükse kanda.
26. Vanaema on nii paks, sest ta on headust täis.
27. Minul enam vanaema ei ole. Ta istutati surnuaiale.
28. Kui vanaemal hammas valutab, paneb ta hambad lihtsalt klaasi.
29. Minul on kõhul sünnimärk. Sealt tulevad hiljem beebid välja.
30. Issi külvab seemned ja emme muneb muna, nii tulevad beebid.
31. Minu vanaisa on peast paljasjalgne.
32. Kui arst opereerida tahab, tuleb ta kõigepealt steriliseerida.
33. Tappa ei tohiks, sest siis tapab keegi tagasi.
34. Kuu peal inimesed elada ei saa, sest poolkuuga poleks neil ruumi.
35. Minu vanaisal ametit pole, ta on lihtsalt vanaisa.
36. Mida varem inimesed olid, seda ahvilikumad nad välja nägid.
37. Tore, et vanaisa ja vanaema koos hauas on, nii saavad nad vähemalt juttu ajada.
38. Kaevasime mänguväljakul toreda augu, aga ema ei lubanud seda koju kaasa võtta.
39. Politseil on ka helikopterid, kui taevas midagi juhtuma peaks.
40. Minu vanaisa mängib puhkpilliorkestris ehtsat trombi.

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

kaksikud saavad koolis kaksi.

margus ütles ...

mis siin ni naljakat on