esmaspäev, märts 23, 2009

Õnnelik:)


Ma ei teadnudki, et mul üldse nii palju sõpru/lähedasi/tuttavaid on, kui tänase telefoni piiksumise/helisemise ja muude võimalike kanalite kaudu selgus:D
Selline asi teeb väääääga õnnelikuks, seega olgu veelkord tänud õhku paisatud, kuigi olen püüdnud ka isiklikult kõiki tänada:) Veelkord suur aitäh, et olemas olete ja sellega mindki õnnelikuks teete!

12 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

palju õnne!!!
Anu

Eve Piibeleht ütles ...

Siitpooltki paljupaljupalju õnne!

Sipsik ütles ...

:DDD
Aitäh, tüdrukud!

soodoma ja gomorra ütles ...

mul on alati hea meel, kui keegi on õnnelik:)
minu poolt ka natuke õnne Sulle juurde!

Anonüümne ütles ...

Minu poolt ka üks mäekõrgune õnnemürakas :)

DK

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Noo ja minugi poolt veel siia kanalisse ka õnne! Topelt ei kärise kohe mitte!

miisu ütles ...

palju õnne siitki teele! Kas ma midagi maha maganud, aga millal Sa vallaliseks nüüd said siis :P

Sipsik ütles ...

Aitüma kõigile ikka ja jälle:) Niiii hea tunne!

JP, mis topelt. Kolmas kanal juba:D Seega seda õnne saab ikka vist olema:)

Miisule: 15.oktoobril 2008 võtsin lõpliku otsuse vastu, kuid et endale kindlaks suuta jääda ja kõik korralikult läbi mõelda, põgenesin Indiasse. Seal meel kindlustus ja tagasi tulles olin tugevam:) Aasta vahetudes tegin endaga ka hinges rahu ja kiitsin ennast tubliduse eest:D Seega umbes mingist sellisest ajast.

Mari-Liis ütles ...

Palju õnne! Ma eila Lossi mäest alla veeredes mõtlesin so peale, et peaks nagu olema põhjust õnne soovida:)

Sipsik ütles ...

:DDD
Siis oli üks armas veeremine:)

mama de montagne ütles ...

No eriti hilinenud õnnesoovid, aga no ma ei teadnud ju, AUSALT :) Orkutis saime ka alles hiljem sõbraks :)
Õnnitlused!

Sipsik ütles ...

Ma tänan, ma tänan:D
Ja täiesti loogiline et ei teadnud:) Ma vaatan siin üllatusega, et sina ise samuti jaanipäeva vili:)