pühapäev, aprill 05, 2009

Armastus

Sa ei peaks ütlema "ma armastan sind" kui sa seda ei mõtle. Aga kui sa seda mõtled, siis ütle seda palju. Inimesed unustavad.
Jessica, 8a.
***
Armastus on, kui emme näeb papat kempsus ja ei mõtle, et see on tobe.
Mark, 6a.
***
Kui sa armastad kedagi, siis su ripsmed käivad muudkui alla üles ja su seest tulevad tähed välja.
Karen, 7a.
***
Ma lasen oma suurel õel end kiusata, sest emme ütleb, et ta teeb seda ainult sellepärast, et ta mind armastab. Nii et ma kiusan oma väikest õde ka, sest ma armastan teda ka.
Bethany, 4a.
***
Ma tean, et mu vanem õde armastab mind, sest ta annab mulle kõik oma vanad riided ja peab ise minema poodi uusi ostma.
Lauren, 4a.
***
Armastus on, kui su kutsikas lakub su nägu isegi siis, kui sa jätsid ta terveks päevaks üksinda koju.
Mary Ann, 4a.
***
Armastus on, kui emme näeb papat higise ja paha lõhnaga, aga ütleb ikka, et ta on ilusam kui Robert Redford.
Chris, 8a.
***
Armastus on, kui emme annab papale kõige parema tüki kanast.
Elaine, 5a.
***
Armastus on nagu väike vana naine ja väike vana mees, kes on ikka sõbrad peale seda, kui nad tunnevad teineteist nii hästi.
Tommy, 6a.
***
Armastus on, kui sa ütled poisile, et sulle meeldib ta särk ja ta kannab siis seda iga päev.
Noelle, 7a.

2 kommentaari:

liis ütles ...

robert redford? no halloo:P
aga muidu - isegi tõlgituna väga nummid ütlused;)))

http://ihasahotdog.files.wordpress.com/2008/09/funny-dog-pictures-you-stil-wuv-me-rite1.jpg

:P

ingel ütles ...

Armastus on, kui emme näeb papat kempsus ja ei mõtle, et see on tobe.
Minuarust ka - see ongi armastus.;)