kolmapäev, aprill 01, 2009

Blond hetk

Njah, jälle olen ma kohukese rollis (loe: pealt tume, seest plont mis plont).
Täna sattusin vaatama uudiseid, kus räägiti autodes olevatest tulekustutitest. Et nüüdsest peavad need sinist värvi olema.
Vahutasin omaette järjekordsete lollide nõuete teemal ja eriti seetõttu, et just äsja muretsesin endale autosse kustuti. Ilusa kiiskavpunase, nagu see olema peab. Ja kobisesin lollakaid ametnikke, kes omal ajal tegid porgandist puuvilja ja kes ei luba põllumeestel oma toodangut naabrilegi müüa ilma sertide olemasoluta.

Seda, et käsil on 1.aprill, taipasin alles hea jupp maad hiljem, kui tuli järgmine uudis, mis rääkis kohustusest hakata kabriolettidega sõites kiivreid kandma:) Seal oli päris hea videoklipp juures ning seejärel sain omaenda plontluse üle hea kõhutäie mugistada:)
Aga olen kord juba selline lihtsameelne.

2 kommentaari:

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Heh, ma oleksin seda ka ilmselt uskuma jäänud. Siiski arvan, et lihtsameelsete MMi juhin ma. Ka maatüdruk, nagu ma olen. Hobesega :D

Sipsik ütles ...

Kusjuures, kui ma tööl oma blondi hetke kirjeldasin, siis üks töökaaslane rääkis, et "eiei, see tulekustutite asi oligi tõsi, see ei olnud aprillinali". Tema olla seda järgmisel hommikul uudistest vaadanud.
A nali selles, et nood olid eelmise päeva kordusuudised:D
Nii et ma polnudki ainus blond selles loos:)
Aga sinust, JP, ma seda usun:) Sa ikka ka hiilgad vahel täies säras:D Ootakski tegelikult vahel rohkem sellesisulisi kritseldusi, saaks mugistada:)