neljapäev, juuni 04, 2009

Ahvatlev ettepanek

Ühistranspordis juhtub üle päeva meeldejäävaid situatsioone. Üks ütlemata põnev paik inimvaatlusteks ja eredate emotsioonide korjamiseks.
.
Tänahommikune juhtum millegipärast sügeleb näppudes, kuna erineb tavalistest tähelepanuavaldustest oma veidi erineva mustri tõttu:)
Aga asjast siis:
.
Sõidan tööle, kui peale tuleb noormees pizzakarbiga. Vaatab ringi ning istub minu kõrvale üle vahekäigu, keha minu suunas avatud. Uurib mind intensiivselt oma tumedate rosinasilmadega, avab pizzakarbi kaane ja pakub mulle. Keeldun viisakalt. Uurib mind vaikides edasi ning korraga teeb ettepaneku suudelda. (???) Keeldun taaskord viisakalt. Vaiksel mõõdukal toonil jätkub kauplemine: "Äkki ikka suudleme?"_ "Ei"_ "Aga natukene kasvõi? Natukene võiks ju ikka suudelda?"_"Ei"_"Aga teeme nii, et mina suudlen Teid, Te vastu ei pea suudlema"_"Ei"_"Aga miks siis? ... Kas Te olete rase?"_"Ei, lihtsalt paks", vastan ning tõusen, kuna oleme jõudnud minu peatusesse. "Teil on väga kena pepu!", on viimane mida väljudes kuulen...
.
Kusjuures alkolõhna polnud tunda, nii et ma ei teagi mis nali see nüüd oli:D Ja mis pagana rase! Just hommikul kaalule astudes vaatasin rõõmuga veelgi vähenenud numbreid ning kostüümipükse jalga tõmmates selgus, et need hakkavad varsti üle puusade maha kukkuma... Või rase selles tähenduses, et see on ainus argument miks tema ahvatlevast ettepanekust keeldun?
Igatahes oli terveks hommikuks lõbustatud tuju garanteeritud:D

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Järeldus. Allavõtmine avab tee uutele sihtgruppidele. Tahtsin kõigepealt öelda turgudele, irw , aga see pole see.

Helena ütles ...

Täiesti uskumatu... ja tõesti lõbus tuju on sellega garanteeritud. Minagi kõkutan siin. Kusjuures mäletan, et ükskord, mitterase olles, aga kellukeselõikelise poolmantliga bussi astudes suunas seal olev naine mu kõiki vastuväiteid eirates ilusti endakõrvale toolile istuma. Kuuletusin siis, bussis oli peale selle naise veel 2 inimest ...

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Hmm, väga huvitavaid juhtumisi sünnib sinuga ühistranspodris. Miks küll minuga selliseid asju ei juhtunud kunagi, kui linnas elasin? Tegelikult tean põhjust - mul pole ju kenat peput ka!

:D :D :D

soodoma ja gomorra ütles ...

no mina ütlen selle peale, et igaühele ikka sellseid ettepanekuid ei tehta ka...
ju sa siis oma oleku ja silmavaate ja pilkude ja kurat teab veel millega saadad ikka ise ka mänglevaid siganaale välja:)

Sipsik ütles ...

No mina ei tea, minuga jah pidevalt miskit juhtub:)
Kusjuures tolle noormehe puhul ma isegi ei vaadanud tema poole... Vahtisin teises suunas aknast välja ja jõllitamist tundes piilusin hiiglasuurte päikeseprillide servast tema toimetamisi, peadki keeramata.
Ainus, mida suudan välja mõelda, mis võis põhjuseks olla, oli naeratus. Vaatasin aknast välja ja meenutasin eelmist õhtut ning naeratasin omaette vaikselt.
Üleüldse teen ühistranspordis reeglina kahte asja - enamasti loen süvenenult ja kui ei loe, siis vaatan aknast välja ja naeratan. Vingus olemiseks pole ju põhjust - eluvaim sees ja ihuliikmed terved:D Et äkki see siis julgustab...
Ei tea.

mama de montagne ütles ...

Naeratagem tõesti! :)
Aga mina arvan ka et ta arvas et rase olemine on piisav põhjus suudlusest keeldumiseks :D
no vahvad hommikud igatahes sul ;)
ootan juba järgmisi seiklusi!