neljapäev, juuli 02, 2009

Veidrad USA seadused vol 5

Ausõna, rohkem mul neid kokku korjatud ei ole, see on praeguseks viimane ports:D

Seaduseid aastatest 1990-2000:
* Koomas inimesed (kes ei ela ilma aparaatide abita) ei tohi viibida pargis. Trahv 50$
* Ujumise ajal ei tohi süüa (Massachusetts)
* Leinajad ei tohi süüa üle kolme võileiva
* Norskamine on keelatud, kui aknad pole kinni ja magamistoa uks lukus
* Auto tagaistmel ei või olla gorillasid
* Kuule ei või kasutada maksevahendina
* Kirikus ei tohi süüa pähkleid
* Hobused ja lehmad võivad linnas maja tagaaias olla, koerad ei või
* Lollid teeviidad on linna piires keelatud
* Tuumaelemendi lõhkamine linna piires on keelatud
* Aknast autode piilumine on keelatud (Michigan)
* Vanade raadiote lõhkumine on keelatud
* Siga ei või joosta vabalt Detroidi tänavatel, kui tal pole ninas rõngast
* Rannarõivad peavad olema läbinud politsei kontrolli
* Kesklinnas lehma pidamine maksab 3 senti ööpäevas (Minnesota)
* Tänavat ei või ületada, kandes parti peas
* Alasti magamine on keelatud
* Lake Street'il ei või sõita punased autod
* Elevantide parkimine peatänavale on keelatud (Mississippi)
* Trahv relvaga vehkimise eest avalikus kohas on suurem, kui tulistamise eest avalikus kohas (Missouri)
* Lapsed ei tohi omada püstolit. Tohivad omada shotgun'i
* Lapsed võivad osta paberit ja tubakat, kuid ei tohi osta välgumihklit
* Elevantidele õlle pakkumine keelatud (Montana)
* Ainult abielus naised võivad käia kalal
* Naine ei tohi avada mehele addresseeritud kirju
* Autos ei tohi hoida lammast (Nevada)
* Lubatud on puua, kui keegi tulistab sinu maal sinu koera
* Kaameliga kiirteel sõit on keelatud
* Teistele ei tohi osta ühel päeval üle kolme joogi (New Jersey)
* Bensiinijaamas ei tohi ise tankida
* Paate ei tohi parkida murule
* Kõik kassid peavad kandma kellukesi, et hoiatada linde
* Et hoida loomi pahadest harjumustest, keelati loomaaias loomadele suitsu ja viski pakkumine (New York)
* Maja katuselt surnukshüppamise eest saab trahvi
* Inimesed ei või tervitada teineteist, pannes pöidla ninna ja lehvitades teisi sõrmi
* Mitteärilistel eesmärkidel võivad naised käia linnas alasti

6 kommentaari:

Helina A. ütles ...

Autos ei tohi hoida lammast! (Y) Eestis võiks sama seadus kehtida, siis poleks ma jäänud täna selle lamba auto alla, kes mulle otsa sõitis!

soodoma ja gomorra ütles ...

mul oleks siis pika alastimagamise staaži peale vist juba eluagne kinni istumine garanteeritud

veel hullem karistus oleks eluaegne öösärgis magamine:)

Anonüümne ütles ...

hei! tahtsin 6elda, et ma asun nyyd uues kohas ja sind kui yht lemmiklbogijat ning -lugejat isiklikult tagasi kutsuda :P

www.kristallkuul.wordpress.com

Punapea e. Marjakas e. Mariliis

Birgitikodunurk ütles ...

Teree. Minu nimi Birgit sattusin sinu blogille otsides netist egiptuse kassinaeru lille.Sul on väga super blogi, osaliselt lugesin, koer oli naljakas :D. tuleb edalgi nii mõndagi meelde.igatahes jäin toppama sinu aasta aega kogutud tsekkide otsas :D. mõtlesin et teeks su elu lihtsamaks, ma ei leidnud sinu meili aga kui huvi pakub saadaks sulle oma tühja kuude arvestuste tabeli. Olen ise seda pidanud eelmise aasta oktoobrist saati oma mehega ja see on meie meelest super. muidugi neid kulutatud summasid vaadates tekib suur ahastus :D. Minu meil on birgit.talts@mail.ee anna teada saadan :)

Birgitikodunurk ütles ...

Teree. Minu nimi Birgit sattusin sinu blogille otsides netist egiptuse kassinaeru lille.Sul on väga super blogi, osaliselt lugesin, koer oli naljakas :D. tuleb edalgi nii mõndagi meelde.igatahes jäin toppama sinu aasta aega kogutud tsekkide otsas :D. mõtlesin et teeks su elu lihtsamaks, ma ei leidnud sinu meili aga kui huvi pakub saadaks sulle oma tühja kuude arvestuste tabeli. Olen ise seda pidanud eelmise aasta oktoobrist saati oma mehega ja see on meie meelest super. muidugi neid kulutatud summasid vaadates tekib suur ahastus :D. Minu meil on birgit.talts@mail.ee anna teada saadan :)

Juss ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.