laupäev, november 19, 2011

Kõik on kinni ellusuhtumises


Et ei kaoks vaid FB hämarustesse vaid et oleks alati saadaval, kui mul kahtlusi-küsimusi tekib:)

Ehk jah, kõik on kinni oskuses elu nautida ja ennast armastada/hinnata. Kui võtad millegi raskeks tööks, mille nimel hirmsasti pongestada ja seda raskelt saavutatavaks pidada, siis pitser jääb võrreldav. Kui aga naudid, hindad olemasolevat ja oled positiivne, on ka see kõik kinnistatud:) Muidugi mängivad igas valdkonnas rolli ka eeldused, vajadusel geenid ja mis iganes, kuid minu kindel veendumus on, et kõik algab suhtumisest. Kui oled veendunud, et elu on üks raske rada ja saavutatav on vaid suure pingutuse vili, siis nii ongi. Võtad aga vabalt, siis oledki vaba:) Ja on absoluutselt ükskõik mida teised valitud rajast, hoiakutest või tulemustest arvavad. Peaasi on olla ise rahul ja õnnelik:)
Jehuu!

PS: Ja kui keegi ikka tahab kõik stoppi panna ja teisele poole maakera suunduda, olles täielikus teadmatuses tulevast, siis nii lihtsalt ongi ja pole mitte kellegi asi talle "mõistust" pähe panna:)
Ei, mina ei hakka kusagile hetkel minema, lihtsalt mõni teine siin maadleb sääraste teemadega ja mina lihtsalt toetan;)

6 kommentaari:

herz ütles ...

Kummardan maani :)) Tänud, kulla sipsik!

mama de montagne ütles ...

Isver nüüd ma ei panegi seda pilti endale blogisse, kuigi mõtlesin sama - peab salvestama :) Aga panin ta endale e-maili. Seda kõike ikka meenutuseks et on OK ringi käia ümmargusemana kui mõni kuivik suguõde ;)
Et äkki polegi nii õudne???

Sipsik ütles ...

:)))
Mina olen veendunud, et kui on valida kuhu pilk peale jääb ja kellega mina isiklikult parema meelega tutvuksin/suhtleksin, kas:

a)kondiklõbinal liikuv vaevatud olemisega tegelane, kes laob ostukärusse (korvi ta ei jaksa lihtsalt kaasas vedada) pudelikese vett, kapsad ja porgandid;
b) elurõõmust pakatav tegelane, kellel kortsud sirgeks lükatud loomuliku täidisega inimkehast ning kellega koos saab katsetada kõikvõimalikke uusi maitseid ja neid ka nautida,
... siis igatahes saab minu punktid kandidaat B:)))

Eve Piibeleht ütles ...

Hääletan käte ja jalgade kandidaat B poolt :).
Ühest intekast ei-mäleta-kellega jäi meelde termin "toidunatsism". Oi kuidas meeldis.

soodoma ja gomorra ütles ...

Mina ütlen, et sa ei tohi mitte mõeldagi oma blogi lukku keeramisest, sind on oma eluterve suhtumisega lihtsalt hädasti teistele vaja!

keep going:)

soodoma ja gomorra ütles ...

p.s: ise sa oled meid taltsutanud, nüüd lasub sul juba sotsiaalne ja moraalne vastutus!
Vot!
Punkt!