teisipäev, märts 19, 2013

Kakast veel ei räägi :D

1 kuu ja 2 päeva vana Väikemees teel Saarde :)

Njah, karta on, et mõnda aega ei tule mult pea ühtki normaalset (loe: ümbritsevat) kajastavat postitust.  Aga mis teha, hetkel elan Väikemehe mullis ja olen muust maailmast lapse"puhkusel". Mai ääss, kui keegi seda puhkuseks nimetab, siis... Njah, tööl käimine oli oluliselt enam puhkus :D Aga töölkäimisega ei kaasnenud samas väsimusest ja magamatusest hoolimata säärast suurt õnnetunnet :))) Seega tasakaal täitsa olemas.

Ülalolevast pildist rääkides - piisab sellest, kui ma praamil hetkeks tualetti suundun, kui Vanamees hakkab lollusi tegema ja Väikemeest tuunima :D

Saaresolek oli mulle tõeliseks puhkuseks. Titega tegelejaid oli palju ning samuti puudus mul vajadus mööda elamist ringi tuuseldada ja elu eest muudkui koristada, nii et kuidagi väga palju oli sellist niisama istumise/olemise aega. Lausa hämmastav tunne oli, kui ei pidanudki iga hetke ära kasutama ja muudkui päevatoimetuste nimekirja täiendama ja maha kriipsutama. Lisaks sai Väikemees uusi nägusid uudistada (kuigi Saare vanaema-vanaisa olid nähtud juba haiglast kojutulemise päeval, kuid siis ta ju magas pidevalt).

Arstil ka käidud ja esimese kuuga juurde tulnud ligi 1,2kg (4,8kg) ja 4cm (juba 57cm). Endiselt suht vibalik, kuid põsed juba pumpsuvad ja mingi rasvakiht hakkab täitsa looma. Vaatab millal need jalad kintsumaks muutuvad seniste niitide asemel :)

Aga Vanamehe saatsin asumisele. Teise tuppa siis. Krt, köhib ja rögiseb teine ja palavik 38,9. Nüüd on mul siis kodus vastsündinu + tõbine. Mmmõnus...
Surun talle aga kuuma vedelikku ja ravi sisse ("ei taha mett", "ei taha ingverit", "ei taha raavimteesid, tahan earl grey'd", "ei taha higistada", "ma olen juba terve"), lisaks käskisin kärakat juurde võtta teele, et higistama saada (sellega polnud küll mingit "ei taha"'d miskipärast...) ja magab seni teises toas ja titte musitada ei saa. Saagu terveks, siis saab jälle lähedale. Ma tõepoolest ei taha, et kuune titt haigeks jääks ja ma ise ei tohi samuti miskit külge saada, mul vaja autopiloodil energiline olla. Ja magamistuba täis köhida ei tohi ning boonuseks see, et saab ennast korralikult välja magada, mitte iga 2-3 tunni tagant ärgata, kui ma last toitma ja krooksutama hakkan (ärkvelolek 1h). Täna öösel käis lausa piilumas, et miks me nii vaiksed oleme ja ta piuksugi kuulnud pole. No peab ju vait olema, ma ise ei talu öösel miskit lärmi ju :)

Ja et haiguskoldest eemal olla, käime meie pojaga pikkadel jalutuskäikudel. Tal täitsa mõnus, nohiseb soojas magada, mina seevastu pean võitlema jubedalt vastiku külma tuulega, mis hoolimata päikesest ringi möllab. Küll paksud riided seljas...
Aga liikumine on hea ja poisil magus uni, seega ega siin valikuvõimalust väga olegi ju :)

Püsige aga teie kenasti terved, praegu iga kolmas vaevleb millegi küüsis...

7 kommentaari:

Evelyn ütles ...

Lehmafliis seljas, nunnu :-) see on talle vist varsti väike juba ;-)

soodoma ja gomorra ütles ...

Mänguasi:)Kunagi vahetab Vanamehega kohad, ja vaat siis:)

Sipsik ütles ...

Nõup, jakk on veel iganes suur, sinna mahub pikka aega, püksid aga on ohuallikas ehk peagi lühikesed. Aga vaieldamatu lemmikkostüüm :)

Ning jah, vahel tunnen ma ise ka, et servast nagu mänguasi:D Pole elus nukkudega suurt mängida armastanud, nüüd aga jälgin alati, et riided kokku sobiks ja sokidki peavad mätšima :D Jah, vanas eas veel enda jaoks nukutamise avastanud :D

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Kuule aga nii omavahel öeldes - mis värvi see kaka siis on ikka? :D :D :D

Sipsik ütles ...

Hahahaa :D:D:D Tuli ära :D

Spetsiaalselt Jääraplikale - haiglas kaks esimest päeva must kitt, mida kraabi või küüntega. Kuhu kinni jääb, seal kinni on :D Nüüd helekollane ja tekstuurilt nagu kodujuust :D Isuäratav, eksole :D

mama de montagne ütles ...

AGA NUMMI on ju tegelane! Tore teie tegemistest kuulda :)

A muidu mina kakafilosoofiast aru ei saa, st kas see pidi tervislikku seisundit näitama, aga see, kas on must, roheline või isuäratav kollane - tähendusi ei oska hinnata :D

Sipsik ütles ...

:DDD
Tead, see ongi paras müstika valdkond:) Ma tsut juba taipan, kuid kraadi veel nõutamas sel teemal ei ole :D