neljapäev, mai 09, 2013

Flirdib



Arvake, kuhu mu ripsmed on kadunud?
Raseduse ajal juhtus kaks kummalist seika - kadusid lokid ja kadusid ripsmed. Jap, juuksed tõmbasid sirgeks... Näis, kas lokid tulevad tagasi või on see nüüd möödanik.
Sama oli kunagi mu emal - enne oli kräsupea, peale minu sünnitamist sai pulksirged kiharad. Irvitasin mis ma irvitasin, ajalugu paistab korduvat... Poisil viskab kah vahel väike lokk sisse :D

Ja ripsmed... Olid parajalt pikad teised ja olin üsna rahul. Nüüd mingid karvad seal silmade ümber... Pean elus esimest korda seerumit ostma hakkama, ehk saab miskit taastatud.
Ja kellel on kulmudeni ja poolde põske ulatuvad ripsmed? Otse loomulikult Väikemehel :))) Ok, Vanamees on ka pikaripsmeline, eks ta kahelt kokku need plõksutised siis sai...

Oijahh, nüüd pole enam kindlustunnet - 8p enne 3-kuuseks saamist otsustas Väikemees, et aitab küll sellest lükata-tõmmata olemisest ja asus keerama. Vurrkann ühele ja teisele poole. Eks peab siis hoolega silma peal hoidma ja võimalikud liikumisteed ja kukkumisrajad vooderdatuna hoidma.

Aga hirmus jutupaunik on küll. Muud ei ole kui üks lobisemine käib. Vaheldumisi naermisega. Ning tõepoolest - on ikka ütlemata eriline tunne küll, kui selline tegelane sind õrnust täis silmadega vaatab ja samal ajal suure hambutu suuga naeratab ;D

Aga naeru ja naeratusi on ikka väga erinevaid. Kõige lahedamad on minu meelest lagistamine ja flirtiv naer. Flirtiv naer on vahel ka inimestega, kuid kõige enam flirdib ta kahe "pruudiga". Üks on seinalamp ja teine on Mõmmi :) Selle moega ei oska ma arvata, milliseid lapselapsi ma kunagi oodata võin...

Seinalamp hakkab tegelikult vaikselt möödanikuks saama. Ju ei võtnud vedu, kuigi poiss üritas ikka jupp aega. Nüüd siis on Mõmmi kord.

Mõmmi saabus meile tegelikult hiljem kui tema muu loomaaed. Kui poiss oli sündinud, saabus tööandjalt päris meeldiv-asjalik laekumine panka ja tookord arvasin, et sellega on kõik. Siis aga tuli postipaki teatis ja kui segadustundega oli pakk ära toodud, tuli sealt välja Mõmmi. Tavaline lihtne karuke, mänguasi nagu iga teinegi. Aga millegipärast on ta ära teeninud poisi erilise tähelepanu.

Nüüd on nii, et kui oma tekikesel ukerdades silm Mõmmile pidama jääb, tuleb näole õrna pilguga saadetud suur ja lai naeratus. Kekutav-õrnutsev hääl saateks. See pilk, naeratus ja hääl kokku on kõige ehedam flirt :D Nii väga tahaks teada, millest nad Mõmmiga küll räägivad, et seda kontakti alati nii pikaks ajaks jätkub :)

Sarjast "salvesta tulevikuks".

7 kommentaari:

Evelyn ütles ...

Esimene asi, mis pildilt välja paistab, on sinu nina! :)

Sipsik ütles ...

Karm, kui see nöbiks jääbki :D Siis sajab ju vihm sisse ja peetakse uhkeks...

ingel ütles ...

Ilus, kui mehel on ripsmeid. :)

Sipsik ütles ...

Mulle ka meeldib :)
Aga kui valida, kas mul või poisil, annan rõõmuga talle. Eriti kuna olen veendunud, et mõningase tähelepanu pööramisega on minu ripsetised taastatavad :)

mama de montagne ütles ...

Nii lahe lugu :) Tore näha, et oled sama positiivne as ever! :)

Loojangukuma ütles ...

Tõeline nupsik :)))

Sipsik ütles ...

:D
Tänks ;)