laupäev, detsember 07, 2013

Paistab et tuleb jah

... tunne, ma mõtlen. Nimelt täna hommikul ärgates nägime esimest korda sel sügisel maas olevat õrna lumekirmet :) Otse loomulikult pidin ma siis karja küünlaid välja otsima ja nüüd nad siin põlevad ümberringi - kuidagi soojem ja hubasem tunne on. Eriti kuna korralikult valgeks pole täna läinudki ja praegusel kellaajal on juba igasugune lootus valgusele kadunud.

Tundeid on veel. Süümekad nimelt.
Vanamees asutas poodi minema ja ma ei tea kust, kuid mul hull küpsiseisu peal. Palusin siis tuua pakikese, kama kaks, milliseid, peaasi, et küpsised.
Jõudis koju, ulatas mulle küpsised, küsisin kas tahab ka, ei tahtnud ja järgmine hetk oli pakk tühi... Kibekiirelt viskasin pakendi ära, et ei tekiks kiusatust sealt pealt kalorite hulka lugema hakata.
Aga noh, mis seal siis ikka. Nüüd ootan, mil ühiselt laua taha istume, et pannkooke sööma hakata :D Tervislik laupäev...

Aga katse "Väikemees ja mandariinid" läks küll üliedukalt. Alates esimesest ampsust täiesti hull nende järele. Nii kui keegi mandariini koorima hakkab, vudib kohale ja kohe nõudma. Kui piisavalt kiiesti ette anda ei jõua, läheb riiuks :D

1 kommentaar:

lilian nikky ütles ...

Minu nimi on Lilian N. See on väga rõõmus päev minu elus, kuna Dr.saguru on mulle osutanud abi, aidates mul oma endist abikaasat oma võlu- ja armastusloitsuga tagasi saada. Ma olin abielus 6 aastat ja see oli nii kohutav, sest mu mees tõesti pettis mind ja otsis lahutust, kuid kui ma leidsin Internetis Dr.saguru meili selle kohta, kuidas ta on aidanud nii paljudel inimestel endist naist tagasi saada. ja aidata suhteid parandada.ja muuta inimesed oma suhtes õnnelikuks. selgitasin talle oma olukorda ja otsisin siis tema abi, kuid minu üllatuseks ütles ta mulle, et aitab mind minu juhtumiga ja siin ma nüüd tähistan, sest mu mees on lõplikult muutunud. Ta tahab alati minu kõrval olla ja ei saa ilma minu kingituseta midagi teha. Ma tõesti naudin oma abielu, milline suurepärane pidu. Ma jätkan Internetis tunnistamist, sest Dr.saguru on tõeline loitsumees. KAS VAJAD ABI, SIIS VÕTKE KOHE ÜHENDUST ARSTI SAGURUGA EMILIIDI KASUTA: drsagurusolutions@gmail.com või WhatsApp +12098373537 Ta on ainus vastus teie probleemile ja paneb teid oma suhtes õnnelikuna tundma.
1 ARMASTUSLOITS
2 WIN EX TAGASI
3 EMAKA VILJAD
4 EDENDAMISE LOIITUS
5 KAITSELOITS
6 ÄRILOITS
7 HEA TÖÖ LOIITUS
8 LOOSILOITS ja KOHTUJUHTU LOITS.