reede, jaanuar 02, 2015

Otsa sai. Mis edasi?

Nojahnoh. Läks üks ja tuli järgmine.
Nii see juba käib.

Ütleme nii, et hoolimata pisikestest ja vahel ka suurematest häirivatest detailidest, sai aasta 2014 minu jaoks ikka kohe ütlemata-ütlemata hea.
Kui siis samal ajal kuulen pidevalt kõrvalt, et oli üks õudne aasta, siis korraliku eestlase kombel ei julge nagu väga rõõmustadagi. Ehk et kui minu oinapäev jäi 2014 saabumata, kas tuleb siis 2015? Et "pill tuleb pika ilu peale" ja "ära hõiska enne õhtut" ja "kes pärast naerab, naerab paremini"? Jätka omal vabal valikul...

Aga ikkagi tahan rõõmustada :)
Möödunud aastal sai palju väiksema mahuga toimetusi/tutvusi teoks, kuid ka nii mõnedki minu jaoks väga-väga suured. Noh, nagu näiteks teise lapse sünd (:D:D:D), maja/maa ostmine ja kolimine, maasturi soetamine (maakate rõõm), järjekordse ettevõtte loomine (mis läks kuidagi jube kiiresti ja toimekalt käima)... Ahjaa, abiellumine ja nimevahetus.... :D

Muidugi aega endale pole nüüd ikka kohe üldse ja küllaltki sageli kipub ahastus peale, et millal ma seda, teist ja kolmandat tehtud saan, kuid see eriti kiire periood kahe tite kõrval on suures plaanis ju väga lühike, seega tuleb mõistusega võtta ja mitte põdeda. Pigem nautida. Nii palju, kui seda kroonilises unevõlas on võimalik teha :)

Ja endiselt püüan veidi ka blogiseda. Jõudu annab see, et lugejaid endiselt ikka veel on, nagu näitab statistika, kuigi kirjutamine on kaootiline, hüplik ja konarlik. Aga toetav on teada, et on mingisugust iva ka kirjutada. Sest... tegelikult vajan kirjutatut ju isegi.

Igatahes, aitäh, et te mul olemas olete ja head uut alanud aastat teile :) Tulgu see sama hea kui eelmine või veelgi parem :)

2 kommentaari:

Evelyn ütles ...

Mulle ka kokkuvõttes 2014 meeldis.
Tormamist oli omajagu, aga igav ei olnud ta küll :)

sesamy ütles ...

Head uut ja (vähemalt mõnedegi) soovide täitumist !