esmaspäev, märts 28, 2016

Hakkab pihta...

Esimene ringironiv puuginatuke valge kassi kasukast leitud ja kaminasse kremeerimisele saadetud.
Hvakk, ma ütlen. Hakkab pihta...
Ma ei väsi üle kordamast, kui tohutult ma neid putukaid vihkan.

Lisaks jälestan ju ka sääski, eksole. Sel aastal ootan aga omamoodi perversse põnevusega sääsehooaja algust. Mul nüüd nimelt hiiglaslik sääsehävitusmasin, mis peaks 500m2 suhtkoht sääsevabana hoidma. Meelitab kohale ja notib maha... Tuttaval töötas, seega usun selle toimesse. Reklaamjutte on ju toredaid, kasutuskogemus midagi muud.
Et siis näis mis neist väikestest pervertidest saab!

2 kommentaari:

soodoma ja gomorra ütles ...

see masin on mis? tahan ka.
vahel mulle tundub, et ei oota nende tüütuste pärast enam suve ka.

Sipsik ütles ...

Näed, siuke:
http://www.e-aed.eu/putukad/saasepuunis-amt-44.html