teisipäev, august 30, 2016

Nüüd on siis see aeg käes

"Emme, ma tahan täna öösel ka seal otellis tududa kus eile", esitab kolmepoolene palve (note: soovitud hotell asub Tartus, meie Hiiumaal).
Kõrvalt seletab Vanamees: "Kasvad suureks, võtad naise ja lapsed kaasa ning lähed ööbid täpselt seal kus tahad"
......... "Aga issi.... Kust ma naise saan?"
"Kui sulle keegi väga palju meeldima hakkad, siis selle võtadki"
......... On kuulda, kuidas mõte ragiseb pea sees. "Aga emme on ju naine!!! Ma võtan emme naiseks!"
"Eiei, emme on issi naine. Sina leiad endale mõne teise, kes väga-väga meeldib. Ja selle siis võtad"


Viga!!! Sellest alates on juba paar õhtut ja hommikut nutuvõrus suuga laps, kui meenub, et ei saagi emmet naiseks võtta. Käib ja palub, et tema ikka tahaks emmet naiseks.
Ma siis olen läinud seda teed, et "Kui suureks saad ja naise võtmise aeg käes on, siis ise otsustad" lootuses, et siis ikka huvid muutunud :D


Aga jah, nüüd siis see aeg käes ...

Kommentaare ei ole: