esmaspäev, jaanuar 02, 2017

Kell. Kell?

Vanamees leidis, et ma võiksin enda tervise eest rohkem hoolt kanda ning kinkis mulle mu esimese šveitslase.

On ikka ütlemata kummaline avada käekella pakendit ja aduda, et esimene jublakas, mis näppude vahele jõuab, on ... laadija... Kella laadija. KÄEkella laadija.
Järgmisena võtad pakendist välja kasutusjuhendi. KÄEkella kasutusjuhendi. Mul juba jookseb juhe kokku. Ja siis tuleb kell.
Selleks aga, et kella "tarbida", tuleb alla laadida äpp. Et nagu...... mismõttes???

Oi seda algusaja harjumist ja pusimist ja seaksvihastamist. Kui aga asjad lõpuks töösse saad, siis avastad, et polegi seis nii hull :) Esimesel päeval näiteks sai selle järgi tatsutud 9506 sammu, läbitud 6,51km. Ei ole kõige halvem variant, istuvat tööd ja autoga kulgemist arvestades.
Lisaks monitoorib kell une kvaliteeti ja see on tinginud jabura olukorra, kus ma lähen kellaga magama. Mina, kes ma magades eemaldan alati KÕIK tavaari enda küljest peale abielusõrmuse.
Küll aga olen ma tänu sellele saanud kinnitust, et magan liiga vähe. 5-6 tundi ööpäevas. Aga uni, mis siis on, on sügav. Kerge une faasid on lühikesed, harvad ja enamasti seotud Vanamehe tulemise-minemise või laste kaissupugemisega. Muu aeg suht kutupiilu.
Ja siis aasta viimane öö.... Kus ärkamine oli üllatavalt hiline ja magamaminek varajane ja.... Kokku sai magatud 10 tundi! 10!!! Kas võlg või ettemaks, kuid jube äge! Ja sellest ajast ca 9 tundi oli sügava une faas.
Kuna jälgib ka pulssi ja mingeid muid parameetreid veel, siis annab mulle aimu ka mu uinumise kiirusest. Peaaegu igal õhtul on see olnud 3 minutit ja audis :)

Kuhu me ometi jõudnud oleme.... Aga lahe on, muud ei oska öelda :) Ahjaa, kellaaega näitab muidugi ka!
Ja täidab eesmärki... Tahaks ju täis saada eesmärgiks seatud sammud ja kalorid ja muu ja sunnib end aktiivsemaks :)

Kommentaare ei ole: