neljapäev, november 22, 2018

Vee hulk majas

See akvandus on ikka täiesti haige teema. Kartsin, et nii läheb ja ongi läinud...

Olen alati akvaariumi igatsenud. Alati leidnud sada vabandust, miks seda mitte majapidamisse paigutada. Nüüd aga, kui aasta tagasi (19.11.2017) mulle akva suht ootamatult kraesse sadas, sai saatanale sõrm ära antud.
Esialgsest 125 liitrist on sujuvalt saanud 320+160 liitrit. Ehk siis ligi pool tonni vett (ok, kruus ja suured kivid võtavad ka ruumi) vedeleb igapäevaselt mul elutoas. Suure akva küljepikkus on 130cm ehk pikem kui kumbki mu lastest. Normaalne :D Ma võiks lapse akvasse mahutada. Mõlemad korraga :D

Igapäevased söötmised ja kalade tervisliku seisundi/heaolu jälgimine. Iganädalased filtrite puhastamised. Üle nädala ca 30% veevahetusi. Jääkuubikuvormidesse kaladele kvaliteetse toidu valmistamine. Jne jne jne. Ikka kohe täiskohaga koduloomad. Kordades aeganõudvamad kui kassid :) Aga sama lahedad jälgida.

Et siis jah. Aasta akvandust on nüüd täis. Ebareaalne mu jaoks :D

Kommentaare ei ole: