pühapäev, aprill 28, 2019

Töökultuur ja lapsesuu



Koristan poistega saunatagust platsi lõhutud puudest. Ehk siis loobime neid kuuri alla. Kaks poolikut päeva loobime. Poisid võtavad seda kui trenni, mulle lihtsalt meeldib. Täpsusvisete harjutamine pealekauba :)

Vanem Poiss tüdineb ja läheb aina sagedamini miskit muud asjatama. No las läheb, lapsi sundida ma ei taha. Eelistan, et nad ise tahavad tööd teha, mitte see ei muutu neile läbi sunni vastikuks. 

Senimaani süsteem töötab ja toimetavad hoolega. Samas lasen neil laps olla nii sageli kui ise valivad. Ja no olgem ausad – ma ise teen ju ka vaid seda, mida hetkel pähe võtan või vajalikuks pean. Ehk siis lähtun oma tahtest. Ja kuidas ma saan öelda kellelegi, et see mis mulle pähe tuleb, on kohustuslik? Püüdku keegi mulle midagi sellist öelda... Saadan ju kuu peale, eks :)

Nii. Vanem Poiss siis kadunud ja Noorem Poiss nendib tõsise ja mõtliku tooniga, justkui kergelt paratamatusega leppides: „X läks vist jooma…“
No ma naersin ikka peaaegu kõvera kõhuga :D Nagu mingi külamees oma jorsist venna kombeid kirjeldades J

Kommentaare ei ole: