pühapäev, juuli 29, 2007

Kodus on hea!


Vanaema valmistatud maitsev lõunasöök. Veidike mööda saart ringikruiisimist. Pereringis veini ja näksiga poole ööni maailmaasjade arutamine. Koeraga mängimine. ATV-ga klibuvallidel kihutamine. Kadakavihaga peksmine ja enese peksta laskmine. Vinüülimängija ning hunniku vinüülplaatide avastamine ja omastamine. Lihtsalt lähedastega koos olemine. Enne-ärasõitu-ühine-lõuna hiina restoranis, mis osutus elu-maitsvaks.

Kodus on alati nii hea...

8 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ettevaatust plaatide mängimisel vana ja kulunud nõelaga, rikud ära veel sellegi, mis vanadele plaatidele jäänud, rääkimata uute pöördumatust kahjustamisest. soovitan soojalt esimese asjana vanal plaadimasinal helipea ära vahetada. jätkub rõõmu kauemaks.

Mariliis ütles ...

ATVga kihutamine...tahaks kaa :(

Sipsik ütles ...

Aitäh soovituste eest!
Tõepoolest ei tahaks oskamatusest vana ja head peesse keerata. Sest mõned plaadid olid ikka väägadi head! Vanu rockikogumikke minu lemmikutega, noor Phil Collins jne:)

Anonüümne ütles ...

hea kui kodu on ... mõnel meist pole.

Sipsik ütles ...

Jah, ma ei kujutaks ettegi kui mul poleks mu kodu. Koht mis annab alati jõudu edasi minna.
Kurb kui mõnel ei ole sellist kodu. Tegelikult vist üsna paljudel pole:(

Anonüümne ütles ...

Saaremaal on alati tore. Vahel ma mõtlen, et endine ämm on mulle mingitel aegadel rohkem ema eest olnud kui pärisema :D

Sipsik ütles ...

Ja sa ju tead et ta ootab teid alati külla:)

Unknown ütles ...

Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.