teisipäev, juuli 24, 2007

Suvajutt


Mis oli esimene goole'i otsingusõna, mille järgi peale träkingu tarvitama hakkamist minu blogi netiavarustest leitud on? Qashqai :DDD Eks nüüd edaspidi saan jälgida, mis sõnad hakkavad edetabelit juhtima:)

Olen mõnda aega kaalunud langevarjuga hüppamist. Peale Tarzani hüpet ma pole asjas enam nii surmkindel... Samas isu siiski alles... Ja Cal ja Mambur on asjast niimoodi rääkinud et ihukarvad püsti.... Nami!

Ma kohe ei saa mõni teema allpool olevatest Sõnajalgade muusikast ümber. Kui õhtuti tuju nigel on, klikkan nende videole. Ja kuna läpakal on sisseehitatud kõlari kohta üllatavalt hea eksemplar ning kuna rõdu uks on pärani lahti, siis võivad naabrid arvata et ma nii hullult kaifin nende laulmist. Lasen seda nigelatel õhtutel järjest ja valjusti (teeb küll tuju paremaks:)), nii et sõnad juba peas ja mjuuzikagi kummitamas. Njah, mis teha kui tegu on tõelise muusikalise shedöövriga.
Tont võtaks, ma ise ka luterlane, kuid lolliks ka ikka ei maksa minna, eksju. Ja kuna mul on usu ja väärtushinnangutega oma suhe, siis ma ei arva et ma sellepärast vähemväärtuslik talleke oleksin...

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.