teisipäev, veebruar 19, 2008

Otsingud


:DDD
Ei ole enam aegu uurinud mis otsingutega minu blogini jõutud on, siin nüüd siis mõned mis mind ennast enim lõbustavad ja mis teostatud viimasel ajal.Täpsemalt 3-e viimase päeva jooksul. Et huvitav mis otsisõnu inimesed guuglisse sisestavad. Ja koomiline, et nad nende abil minu blogini jõuavad:
  1. hakkasime raha koguma aasta enne pulmi ehk siis panime kokku esmase eelarve - jeerum kui pikk otsiväljend!!! konkreetne...
  2. kas kasko suureneb - eeee.... a kust mina tean?
  3. öökull Mona - kes tuu om?
  4. kopsuklamüüdia - ;DD... probleem.
  5. nunnud ja naljakad - ahahh... milleni küll sellega jõuda loodeti?
  6. pulma pea planeerimine - ma ei teadnudki et pulmal mingine pea on.
  7. james bond segatult mitte raputatult - ma siiani arvasin et Martini on segatult, mitte raputatult, keegi aga tahab hoopis vaest James'i raputada. ärge jamage, ta peaks juba pensionieas olema.
  8. kihnu seelik - ilus asi
  9. imiku kaalumine - mida kuradit mina sellest tean? mäletan vaid, et kunagi sai arvutatud nõbude puhul, et kaaluvad niimitu leivapätsi...
  10. maroko köök - pole käinud, olen teinud

2 kommentaari:

miisu ütles ...

No minul on näiteks "geelküüned mehele", "ma tunnen üht meest", "pistke perse küünlad", "ilma meesteta on kurb maailm" jne jne :D
Naera herneks, eksole

miisu ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.