pühapäev, veebruar 17, 2008

Poolik


Jätsin tänahommikuse käigu ära, mingi tõbi taas kallal. Ei tea mis lahti - varemalt sain ikka raudse tervisega kiidelda, nüüd üle nädala miskine häda kallal. Stress?
Ehh, küll kõik korda saab. Igavene optimist usub. Kunagi ikka:)
.
Eile olin naljanumber. Olin hommikupoole asjalikuks hakanud ja koju tagasi jõudsin veidi enne kaheksat. Kiire peapesu ja kella üheksast ootas juba tõbisele järele tulnud auto. Seega olin selleks ajaks ka üsna väsinud.
Pole tüdrukutega omavahel ammuilma enam miskit ette võtnud ja kuna kinos miskit vaadata praegu pole (mis poleks kas nähtud või liiga verine naistekambale), siis otsustasime maanduda ühe tütarlapse pesas, vaadata mitut laenutatud filmi, juua hulgim veini ja pläkutada maa ja ilm kokku.
Minul tervis aga veidike veider ja tütarlapsel ülimõnus diivan. Vajusin juba alguses diivani sügavustesse ja uinusin. Ei teagi mida teised tegid - kas peale filmide mingit huvitavat pläkutamist toimus või mitte, mina magasin igatahes kõik maha. Vahva. Ma süüdistan diivanit! :)
Poole kolme ajal varahommikul virgusin ja tellisin takso, mis mind oma koomilisuses koheselt äratas - oli mulle järele tulnud nimelt buss. Nojah.
.
Kodus avastasin pooleks murdunud palmi. Oleks ta siis varem mulle kuidagi märku andnud, et murduda tahab, oleksin teda toestanud. Nüüd siis on laeni kõrguva palmi asemel poolik palm. Toppisin varre potti ja himus lopsakas paistab nüüd. Loodetavasti võtab juure alla.
.
Kardan, et külmetusin sõberipääva õhtul. Sai Controventos pastat söömas käidud (sealne köök on üks mu lemmikuid) ja pärast seda vanalinnas veidi ringi kepseldud. Ilm oli aga kooohutav. Vinguv tuul ja minu sall ootas autos...
.
Täna läheme prantsuse kööki katsetama. Koja presidendi juures vaja natuke veebi update'ida ja seltskondlikult tegutsedes tahaks ju ka midagi head. Seekord on siis plaaniks pr. köök. Teeme loomulikult bouillabaisse'i ning lisaks veinis hautatud sinikarpe juustuga. Magusroa valisin veidi itaaliapärasema, kuna tundus niivõrd ahvatlev. Koostisesse kuuluvad õunad, jäätis ja mascarpone. Nami!
Tulebki ostunimekirja koostama hakata.

Kommentaare ei ole: