esmaspäev, november 10, 2008

Mu ponnistustest ei olegi kasu


Ükspäev küsis üks sõbrants, et miks ma sellist värvi peaga nüüd olen.


Täpsustuseks mainin, et selline rebasekarva, oranži ja punase segu. 29 aastat on mind harjutud nägema süsimustast väga tumeda punakas-pruunini. Aga ikka hästi tume. Nüüd siis kevadest saati seda karva ja kõigile harjumatu:)

Mina teatasin, et mulle meeldib meelde jääda. Kuidagi massidest eristuda.

Mille peale teatas teine sõbrants, et see on asjatu vaev. "???". "Sa jääd nagunii meelde". Liigutasin juba kõrvu, arvates, et mu eriline isik mõjub oma kordumatuses nii meeldejäävana ja olin valmis komplimendi eest tänama. Hetke pärast A jätkas: "Nojah, ikka ja jälle mainitakse, et see nöpsninaga tüdruk..."

Ai rsk! Värvi oma juuksed nii leekivaks lõkkeks kui tahad, keset nägu pesa teinud kartul end juba unustada ei lase...

Kadestan oma ema tema klassikalise kreeka nina pärast. Isal on ka normaalne nina. Kuidas nad ometi kahepeale suutsid mulle ja mu vennale sellised tuhlid (saare keeles kartul) näkku integreerida? Ja mina kui esiklaps sain suurema jao... Tõepoolest ei meeldi mulle oma sõõrmetega lehvitada..

Olen päris tõsiselt kaalunud nina korrigeerimise operatsiooni, kuid millegipärast on tunne, et see ei oleks siis enam mina...

Vahel on targem mõne asjaga leppida.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

aRVAN,ET NÖPSNINA`ON VÄGA ILUS NINA MILLES KÜSIMUS.TTM

Sipsik ütles ...

See on sama, et lokkispealine tahab sirget juust ja sirge lokkis kiharaid. Ikka tahad seda, mid pole:)
Ja mina eelistan, et mulle ei sajaks vihm ninast sisse:)
Aga tõsi ta on, et oma ninata poleks ma kindlasti mina...

soodoma ja gomorra ütles ...

mina jälle rvan, et ütleja ei pidanud tegelikult silmas sinu nöpsnina, vaid tegelikult jäädki meelde sina...kui sina.
sina lihtsalt oled oma ninale tundlik....ja kui lause sisaldab muuhulgas sellist sõna nagu nina....oled sina kohe kõrgendatud valmisolekus...ja kohe otsid vihjet.

mul võib öelda on sama probleem, lapsepõlves ootasin aega, mil saaks 18 ja siis olin iseendale lubanud kohe operatsioonile minna.
nüüdseks on mu elus ninast veel suuremaid asju ja probleeme:)
nina tundub tühiasi.

Sipsik ütles ...

Selisel juhul ajan oma nina veelgi rohkem püsti ja võtan komplimendina:)