reede, veebruar 26, 2010

Pesupäev



Varbad ikka ka...

Öäkkkk!!!

Väike painutus...

Eks ole ühed ilusad varbad:)

Mhhhh??? Sealt ka või?

Läbi võttis...

Pealtvaataja

6 kommentaari:

Malignus ütles ...

Oiiii, kui armsad!:) See valge tegelane on ikka täitsa kuninglik:) Graatsia missugune! Esimene pilt on niivõrd lahe... ja karvik vaatab sellise kerge hämminguga:)

Sipsik ütles ...

Mhmhh, esimene on kuidagi selline "hei, poisid"-poosiga:) Mis siis, et ise ka poiss... Aga tänapäevase suundumuste vabaduse juures ei loe see miskit:) Teinekord panen pildi, kus mu kass-poisid suudlevad... keelega...:D

Aga see karviku pilt... Ma nii tahaks tabada hetke kui ta on kohe tõsiselt imestunud näoga... Ta pidevalt vaatab ringi, "kulmud" kõrgele tõstetud ja silmad kui tõllarattad. Aga vot fotole seda ei saa...

Helina A. ütles ...

Appikene kui äge! Ma jumaldan kasse! :))))) Me saadame oma kiisubandega sinu omadele kurrnurr ja pai!

Sipsik ütles ...

Kurrid-nurrid-paid kohal ja täname:)
Juba ka tagasiteele saadetud koos väikese etteheitega, et sina oma fotograafi käega meid läbi arvutiekraani nii harva sõprade portreedega rõõmustad:)

Helina A. ütles ...

Ma püüan asja parandada! ;)

Aga sinu ingel-iludus on ikkagi väga ilmekas pesija. Minu poisid on õiged Eesti mehed - ropud, mustad ja karvased :D

Anonüümne ütles ...

Jah, ilmselt nii see on