reede, juuni 11, 2010

Lihtsalt nostalgialainel


Olen siin umbes kolme ja poolene...
Mäletan, kui seda pilti tehti. Kuidas sätiti meid elutoa seina äärde seisma ja kuidas vend plehku panna tahtis. Ja seda valget kleidikest, mis oli villane ja imepehme... Ja meeldis mulle hirmsasti, kuid olin häiritud selle lühidusest...

Tänane plädisev vihmasabin akna taga ajab fotosid korrastama. Õnneks tänased käigud on käidud ja kiiremad toimetamised toimetatud, nii et nüüd saab mõnuga aurava kohvitassi taga istuda ja fotopanka sorteerida... Täitsa mõnus kohe:)

5 kommentaari:

efku ütles ...

Mul on praegu arvuti ekraaniks suure toa suur telekas (I mängis IT meest :) ja ehmatasin kohe ära kui su blogi lahti tehes hunnik viinamarju suurele ekraanile tuli :))

soodoma ja gomorra ütles ...

kulle väga super luks.
selline õhuline ja kihiline angu suvekleit.
miks just viinamarjad?

aga mul oli samuti lapsepõlves üks ilus , aga lühike valge kleit, kust aluspüksid paistsid. ühel lastaia peol mäletan eriti selgesti, kus teadsin,et aluspüksid olid lotti vajunud, aga ei leidnud kuidagi õiget hetke neid õles sikutada. proovisin vanemate poole seljaga tantsida:)

Sipsik ütles ...

Efku, ära ehmata, viinamarjad ei hammusta:D
Või on sul tekkinud R-i komme paaniliselt rosinaid karta:D Nii, et näed neid ka veel mahlastena, viinamarja näol:D

Soodoma - viinamarjad lihtsalt kuidagi seostuvad mul nautlemise ja nauditeldavaga:) Erineval võimalikul kujul siis...
Ja lisaks kiirgab minu jaoks sellest pildist tohutus koguses soojust:)
Aga need lapseea mälestused on ikka mõnusad küll:) Isegi, kui meenutada tollal piinlikena tundunud hetki:)

Helina A. ütles ...

Väga killer pilt! :D
Ma kardan, et tegemist polnud siiski lihtsalt niisama poseerimisega, vaid sul oli kindel plaan oma vend kollionu juurde viia. Vähemalt sellist versiooni kõneleb tema pilk :D

Sipsik ütles ...

Nagu ka minu kaval muie:D