neljapäev, juuni 10, 2010

Tibakene kärsanud kiun


Ma olen niiiiiii väsinud kogu aeg...
Kui ajaliselt võimalik, siis peale lõunat üks kiire uinak. Kui ei, siis õhtul. Ja kummalisel kombel ööund see grammi eest ka ei mõjuta.
See on see, kui sebid mitut erinevat teemat asjatada ja nagu ikka, kipuvad asjad ajaliselt hunnikusse jooksma. Praegu lihtsalt jälle see hunniku periood. Natukene vaja erinevaid tööprojekte sebida, eraelu on paras ameerika mäed ja samal ajal lahenduste otsimine, kõikvõimaliku korraldamine, tuleviku osas miskiste käikude/otsuste kaalumine jne jne jne....
Kõik eraldi käsitletuna täiesti hallatavad, kokku joostes aga....

Nimekirjad toimetamist vajavaga kuhjuvad kuidagi kahtlaselt lauanurgale ja hoolimata ridade mahakriipsutamisest ("tehtud!") hakkab tekkima kahtlus lipikute paljunemisvõimest...
Huhh...

Lisaks asjalik olemistele on viimasesse kuusse sattunud kuidagi palju ringisõitmist. Erinevas Eesti otsas iga natukese aja tagant. Mis iseenesest on puhas rõõm, kuid eks emotsioonid väsitavad ja neil aegadel kipub see va ööuni 3-5-tunniseks jääma... Ja kui ikka mitmeid öid sedaviisi järjest, hakkab see lõpuks kurnama hoolimata kõigest toredast, mis sellega kaasneb...

Igatahes jah, nüüd olen ma oma järjekordsetelt tiirutamistelt tagasi päälinnas ja püsin siin lausa nädalapäevad:D Seega usutavasti jõuan mõnest avaldamist võimaldavast teemast ka kribada. Muidu mis päevik see siin siis on, eksole:)

7 kommentaari:

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

no oleks palunud tõesti!

Liis ütles ...

Avaldamist võimaldavad teemad ei ole ju pooltki nii põnevad kui need salajas hoitavad teemad.... :P
Aga ehk nääpsuke Sipsikupreili ükskord suvel võimaldab audientsi ja siis saab juba pinnida igasugu teemadel. ;)

soodoma ja gomorra ütles ...

väga hea mõte,Liis...ja siis räägid meile ka, mis sa kuulsid:)

Sipsik ütles ...

Nunuh;)
Aga noh, eks ma siis vahel poetan kah miskit, kui tunne on sobiv;)

mama de montagne ütles ...

Oh ära sa mitte räägi väsimusest ;)
Muide ma siinkohal uuriks, et ... kuidas töörindel? Ma olen sellest kuidagi ilma jäänud... kas midagi susiseb, et sa niipalju ringi sehkendad ja sõidad?
Mitte ei saa aru :)

Sipsik ütles ...

Selle kohta teen millalgi eraldi postituse:) Kui aeg küps. Aga üldsõnalise. Rääkida võib siis, kui nt blogijamuttide pikniku teeme juulis või nii:D

mama de montagne ütles ...

uuuu, põnevvv! ma väga juba ootaks juulis piknikutamist :):):)