neljapäev, juuni 09, 2011

Õudne ärkamine

Päris ebameeldiv on kella kahe ajal öösel ärgata sügavast unest kohutavate häälte peale.
Kes on kuulnud kasse sõimlemas, need teavad. Ja ma ei pea siin silmas kräunuvaid kõutse. Räägin sellest, kui hääl tuleb kui maapõuest ja on segatud tugeva kähinaga. Julm hääl, tõeliselt julm.

Lendan voodist kui püssikuul ja torman kööki, kus satun tunnistama Vidriku ja keski võõra isaskassi mõõduvõttu. Küll läbi fikseeritult avatud ukse, kuid see teineteise tunnistamise ja olukorra paikasättimisega kaasnev heli.... - see oli päriselt ka õudne. Ma üldiselt magan ikka kohe väga sügavalt... Midagi enda ümber kuulmata ja mind äratada ei ole kergeim ülesanne...
Igatahes uks oli avatud nii, et kassidel pead sealt läbi ei mahu, kuid lõhn ja vestlus sellest ei hooli. Vidrik siis võttis mõõtu ja Rööbik tunnistas hirmunult teise toa ukse vahelt.

Edaspidi jäävad need uksed-aknad, milleni on kassidel juurdepääs, edaspidi öisel ajal suletuks. Avatud olla võivad vaid meie magamistoa ja külalistetoa aknad, neis tubades kassid ei käi. Ma tahan magada, tont võtaks!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Eheh, olen selliste häältega vägagi tuttav. :) Eelmises elukohas käis minu kassi ja mingi võõra emase vahel pidev võitlus läbi kinnise terrassiukse. Aga hääled olid jubedad. Kõige hullem on jah keset ööd üles ajamine, sest tollel hetkel ei saa õieti aru ka, mis toimub ja keda tapetakse.

Sipsik ütles ...

:D:D:D
Mul oli sama tunne veidi selgemaks saades, et nüüd on mõni teine kass toas ja tapab mu kasse:D:D:D