neljapäev, november 12, 2015

Idiootsused jätkuvad

Ma pean ikka veel kaeblema.

Viimasel saunakorral saatsin Vanamehe leili ja paari tunni pärast läksin poistega järele.
Meil selline mõnus rutiin, et kõigepealt Vanamees teeb omad leilid-protseduurid, siis meie järgneme, lapsevanemad laval ja poisid sulistavad oma vannikestes, vahepeal meie juurde lavale ronides ja siis jälle vannides teineteist veega üle valades, lõpuks poisid puhtaks ja Vanamees nendega tuppa ning siis minu leili/protseduuride aeg.

Sedakorda siis istusin mina rahulikult laval, kui Vanamees järsku põrandale hüppas, käed selja taha lava astmetele asetas ja triitsepseid treenima kukkus. Mul silmad krõllis, et mida paganat sa teed??? Omal süda erinevate "aga"-de all ja sa kukud saunas trenni tegema? Selgus, et tal juba neljas seeria käsil...
No andke halastust noh! Söömise vähendamine annab muidugi roppumoodi energiat juurde, kuid kas ikka nii lolliks saab minna? Jap, saunas mõjub trenn eriti kaloreidpõletavalt, kuid ka eriti organismi kurnavalt...
Ma ei tea... Ma vist ei saa teda enam järelvalveta sauna lasta... Kust ma tean, millal pildituks end treenib.

Aga väikemehed on jube lahedad, kui tähtsate nägudega sauna ülemisel laval istuvad :D Silmad säramas ja mehed nagu muiste :D Palju ei riski neid lasta seal küll olla, kuid see natukenegi on kuidagi eriliselt armas. Paneb õhkama, et "oehh, nii suured juba!" :D

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

"Kust ma tean, millal pildituks end treenib" - muhaahaaaa :D
Katsu jah valvel olla...