laupäev, juuni 30, 2007

Sügav hämming


Milliste teenete eest antakse mõnele inimesele juhiload?

Sõidan mina Haabersti suurele ringristmikule. Teisel pool ringi olen sunnitud pidurile hüppama ja rooli paremale rebima. Jumal tänatud et minu kõrvalreas hetkel tühjus oli. Vastasel juhul oleks olnud karm autode kortsutamine, kuid vähemalt oleksin end päästnud laupkokkupõrkest. Justnimelt, oleksin ringil napilt laupa pannud.

Mismoodi on võimalik tulla Tallinna suurimale ringteele vastassuunas? Autos istusid kaks blondi näitsikut ja kui muidu ma juuksevärvis vahet ei tee, siis antud eksemplaride kohta kehtivad vist küll kõik blondiininaljad.

Kuidas saavad sellised inimesed juhilube??? Ok, tunnistan, et Tartus sõitsin ka ise ühesuunalisele teele, kuna ei märganud lopsakas lehestikus varjuvat märki, kuid esimeses hoovis keerasin ringi ja häbenesin enesel silmad peast.

Aga suurel ringteel vastassuunas sõita?
Ma siiamaani veel suhteliselt jahmunud...

Kommentaare ei ole: