esmaspäev, aprill 07, 2008

Halliks


Nunuh, tunduski mulle kahtlane, et kas tõesti läheb mul kindlustuse ja remondiga nii kergelt. Et mida paganat muudkui kobisetakse sel teemal, asjad liiguvad ju kiirelt ja korralikult.
Nüüd aga hakkan aru saama. Et ega kellelgi pole kiire, pead ikka hammastega kõris kinni olema nagu buldog.

Asjade käik:
Neljapäeval, 27.märtsil avarii toimus. Neljapäeval peale lõunat läks auto Faktosse. Reedel, 28.märtsil saadeti sealt kindlustusele hinnapakkumine. Meilitsi.
Reedel, 4.aprillil väidab kindlustus, et nemad pole miskit saanud. Helistan taas Faktosse, nemad väidavad et saatsid 28.märtsil. Lubavad uuesti saata.

Täna, esmaspäeva, 7.aprilli pealelõunal väidab kindlustus, et nemad ei ole pakkumist saanud. Fakto väidab, et saatsid reedel teistkordselt. Tüübil on peas mu auto värv ja numbergi.

Teatan seepeale, et saatku pakkumine mulle ja saadan ise kindlustusele. Väsinud juba sellest kahevahel helistamisest ja Bermuuda kolmnurka kaduvate meilide tagaajamisest. Et kui lõpuks muu ei aita, siis lähen kindlustusse kohale ja avan omaenda meilboksi nende kontoris. Siis ei saa keegi väita et "pole saanud".
Pagan küll, juba teine nädal hakkas niisama tühjalt jooksma. Milleks? Kas see annab midagi, et venitada?

Eks näis mis nüüd saab. Fakto saatis pakkumise mulle ja Cc kindlustusse, mina vastasin ilusasti mõlemile, et sain pakkumise kätte ja suhtlen ise kindlustusega edasi. Seepeale sai pakkumine veelkord kindlustusse saadetud.
Et jah, huvitav et mulle tuleb Faktost kiri ja mult kindlustusse läheb, kuid kindlustus ise Faktost kirju kätte ei saa...
Kavatsesin saata neile seda pakkumist niikaua, kuni postkastid umbes ja nad on sunnitud alla andma ja ütlema, et tuli kohale.
Õnneks teatati siiski, et jah, käes.
Uurisid veel, et kas äkki ei tahaks ühes teises kohas ka näidata ja pakkumist saada. Kuigi Fakto pakkumine neile sobis. Tänan ei, tahan olla tegijas kindel, mitte kusagil nurga taga lasta susserdada. Esindus on huvitatud, et ka järgmise auto neilt ostan, seega saan nende peale pigem kindel olla.
Lubati paari päeva jooksul vastata, kuigi eelaktsept anti. Samas, nagu näha, usaldav ei julge olla. Nõu-nõu.

2 kommentaari:

miisu ütles ...

Täiesti lasteaed on see kindlustus, ma ütleks ...

Sipsik ütles ...

Jep!
Seega ei maksa sattuda olukorda kus nendega suhelda oleks tarvis...
Et ok, elan üle teadmise, et tegin omal süül avarii, et olen nüüd ajutiselt ratasteta, et kohustusliku kindlustuse koefitsient tõuseb jne, kuid see kindlustusega jamamine on ilge kepp. Kui muu mind ei ohjelda, siis see küll.