teisipäev, aprill 01, 2008

Naljanurk


See olevat lausa linnalegend:
Harjutab Rein Rannap keset ööd klaverit, kui heliseb tema uksekell. Rannap avab ukse täpselt nii palju, et üle ukseketi alt-naabri nägu paistab. "Vabandage, meil on peres tita sündinud, ta tahaks magada," ütleb mees.
Rannap pistab käe uksepraost välja, soovib naabrile pere juurdekasvu puhul õnne ja läheb harjutab edasi.
***
Chuck Norris ei kanna kella. TEMA otsustab, mis kell on. Kui Chuck Norris kätekõverdusi teeb, siis ta mitte ei lükka ennast üles, vaid surub maad allapoole. Chuck Norris suudab pöördukse pauguga kinni lüüa. Superman nägi üht "Walker, Texase korravalvuri" osa ja nuttis öösel suurest hirmust patja.
***
Kas enesekriitiliselt on võimalik solvata?
Jah, kui ema ütleb pojale: "Kuule, l**apoeg..."
***
Mees vaagub haiglavoodis elu ja surma vahel juba paar kuud. Naine ei lahku hetkekski oma abikaasa kõrvalt, valvates ja hoolitsedes tema eest iga päev.Ühel hetkel viipab mees naisele, et see lähemale kummarduks. Kui naine on end lähemale nihutanud, sosistab mees, pisarad silmis: "Kallis, sa oled olnud minu kõrval läbi kõikide halbade aegade, mis mind elus on tabanud. Kui mind töölt vallandati, kui mu äri pankrotti läks, kui mind tulistati, kui me jäime ilma oma majast ja suvilast, kui mu tervis halvenema hakkas ... Kas tead, mis ...?"
"Mida ma pean teadma, kallim?" küsib naine õrnalt naeratades.
"Ma arvan, et sa tood halba õnne!"
***
Juku helistab kooli ja teeb ema häält järele:
"Juku ei saa täna kooli tulla, tal on kõrge palavik."
Õpetaja küsib: "Ja kes räägib?"
"Minu ema," kostab Juku

Kommentaare ei ole: