laupäev, aprill 05, 2008

Pettumus missugune


No mina aru ei saa.
Kusagilt on mulle mulje jäänud, et aadressilt bookinghouse.ee on võimalik ilma ise vaeva nägemata leida just see õige pakkumine oma reisisoovide rahuldamiseks.
Aga ju ma olen siis millesti valesti aru saanud ja neil andmebaasis vaid teatud koostööpartnerid.

Igatahes juba mitmes kord otsin sealtkaudu lende ja saan äärmiselt kirveid pakkumisi. Ja alati mingeid haigeid ümberistumisi, tänu millele puhkamise asemel kügeled mitmes erinevas lennujaamas.

Täna käisin taas Berliin-Nice-Berliin liine piilumas. Et äkki leiab miskit head. Oi ei. Ja lisaks on kõigil pakkumistel ümberistumised kas siis erinevates Saksa linnades, Pariisis või isegi Riias. Et mismõttes siis? Lisaks ümber istudes vahepealne passimisaeg keskmiselt 4 tundi.

Kui seadsin tingimuseks "ainult otselennud", tuli teade, et otselendusid ei ole... Azoo... Kuidas siis mul Easyjeti lehel näitab, et Berliin -Nice lendab otse ja 2 tundi? Kindlasti on ka teistel küllalt sääraseid pakkumisi.

Siit järeldus - ikka ja alati usalda vaid iseennast. Pigem surfata kõikvõimalikud lehed läbi, siis võid kindel olla et saad selle mida soovid.

2 kommentaari:

Babajagaa ütles ...

Bookinghouse üldjuhul odavlennuliine ei kaasa sinu otsungutulemustesse. Seega tulebki vastus üldjuhul ilma nendeta.

Sipsik ütles ...

No siis mõistetav:)
Õnneks sobivad mulle ka soodsad lennukid (liinibussid, mis lendavad), siis tõepoolest parem ise surfata. Mugavus ju maksab, mõlemat pidi siis...