kolmapäev, aprill 02, 2008

Läheb töösse?


Fakto tegi kindlustajale remondikulude pakkumise. Ootavad vastust. Hea uudis see, et pakkumine ikka päris hea nuts allapoole auto kindlustusväärtust. Seega tundub mulle loogiline, et läheb töösse. Maha kandes peaks nad mulle rohkem pappi arvele kandma kui remonti finantseerides.
Ja kui nad väidavad, et arvestavad turuhinda (Auto24-ja vaatavad), siis turuhind on veel suurem kui kindlustusväärtuse omal ajal kokku leppisime. Loogiline muidugi, et üle kindlustusväärtuse ei makstaks. Seega jah, parandamine tundub reaalne:)
Kui kunagi saabub kindlustajalt garantii, siis hakkab Fakto jubinaid tellima ja arvasid, et 3 nädalaga peaks korras olema. Hakkan siis kindlustajat kõnedega ahistama, muidu ei viitsi keegi liigutada:)

.
Kuigi jah, jalutamine on praeguste ilmadega mõnus. Ühistransport on nauditav siis, kui on piisavalt tühi ja ma lugeda saan. Hommikuti on nii mõnus vaikselt loksuda, vahtida närviliselt ummikus istujaid ja päikesesäras raamatut lugeda, lemmikmuusika kõrvaklappides lisanaudinguks.
Õhtuti seevastu liigun palju jalgsi, kuna siis bussid täis ja ma olen ju massi-allergiline. Eriti kui keegi kusagil ebameeldivalt lõhnab, siis kipun minestama. Nii ma siis jalutan ja naudin ilma ning üllatus-üllatus - märkan inimesi! Oi kui palju oleks mul inimestest jutustada:) Igal omad emotsioonid, väikesed nüansid... Ma olen õnnelik, et inimesed on nii ilusad ja head, nagu laulab Sõpruse Puiestee:

4 kommentaari:

Marjakas ütles ...

Kuule aga mis su Quashqai plaanist sai?

Sipsik ütles ...

Noh, eks see mõte ikka peanupus keerleb ja käin teda vahel salongis silitamas, kuid samas enda vana nii armas ja otsest vajadust veel pole...
Ja enne tahaks korteri muretseda, kardan lihtsalt, et suurem autoliising hakkab äkki korteri suhtes rolli mängima. Muud laenud ka ju peal:)

Marjakas ütles ...

Oh, ma olen Quashqai kirjutanud. Quaaquuuaaa. Ise autoajakirjanik, eks :)

Sipsik ütles ...

Juhtub:D