neljapäev, mai 21, 2009

Bitch deidil

Kirjutasin kunagi ühest koolivennast, kelle katkematute tähelepanuavalduste tõttu pidin peaaegu et eksamil põruma, kuna õhus rippus oht ruumist välja visatud saada, kui mulin ei lõpe. Kusjuures minu suu ei avanenud sekundikski.
.
Ok, kujutasin siis ette, et säärase tähelepanutulva põhjustas minu kordumatu isik ning sisendasin enesele, et seda tuleb võtta komplimendina.
.
Vahel oleme ikka kooli peal kokku jooksnud ja tähelepanu jätkub. Mõni sõna lobisemist, väike kohv kooli kohvikus vmt.
Nüüd aga andsin korduvatele ahvatlemispüüetele järele ning olin nõus noorsandiga väljaspool kooli kohtuma.
.
Kes mind tunnevad, teavad, et reeglina ma välistan enese jaoks sellised kommipoisid. Ok, neid on kena vaadata ja õhtuooteks ehk ka nahka pista, kuid üldiselt Ilusmehed mind ei ahvatle. Sageli on neil rohkem kui üks omadus mis mulle tõsiselt vastu hakkab ja neist enimlevinud on eneseimetlus. Ainult targal või milleski väga osaval mehel on põhjust end imetleda, kuid tark on ka piisavalt tark selleks et seda mitte teha. Tark saab aru et ta ei ole never piisavalt tark, loll kujutab aga ette, et kui peeglist paistab ahvatlev tükk, siis ongi nagu kõik korras, lubatud ja eelisseisus saavutatud.
.
Kuna too noormees näeb tõeliselt kompu välja, siis olen seni omaenese skeptismist tema rünnakuid tõrjunud. Samas on ta end tõestanud nii järjekindla austajana ja tulenevalt faktist, et minagi olen vanemaks saanud ja enam mitte nii kardinaalsete hoiakutega, olin nõus mööndusi tegema ja ponksu poisiga välja minema. Et mine tea, äkki muudan arvamust.
.
Mõeldud-tehtud. Sai kokku lepitud, et läheme sööma. Mina tulin otse töölt ja noormees oli viksilt enne mind kohal, nii et ma ei pidanud ootama. Vahva.
Sööme ja lobiseme ja kõrva ei riiva veel miski. Suudab ajada arukat juttu ja natuke nagu endast heal arvamusel paistab olevat, kuid endast peabki ju hästi arvama. Iseasi, kuidas seda väljendada, eksole. Ei imetlegi end igalt peegelduselt vaid pigem pöörab mulle soovitud tähelepanu. Paistab täiesti arvestatav tüüp olema, kuna mahub hetkel minu seatud raamidesse. Paistab seni, et võib kandidaadina arvesse võtta...
.
Kõik on ok ja kuna järgmine päev tööpäev, soovin peale paaritunnist mugimist/lobisemist koju minna.
Suundume tema auto poole. Ma ei üllatu, nähes ilusat läikivat tumesinist bemmi. Igavesti suur ja poose masin. Mulle väga meeldivad ilusad autod, kuigi enamasti kipub mul teatud markide puhul tekkima väike eelarvamus. Vastandlikult leidub nende roolis ääretult soliidseid juhte ning paralleelselt ka kõige suurem valim ajukääbikuid.
.
Loodan, et seekordne sohver kuulub esimeste kilda ning kui tuleb ettepanek minna õhtu lõpetamiseks Türisalu pangale päikeseloojangut vaatama, nõustun. Las müüb oma romantilisemat külge ning pealegi soovin näha kas hoiab oma käed rooli küljes või soovib juba esimesel deidil vastu näppe saada.
*****
Türisalu pangale me ei jõudnudki. Noormees kuulus nende tagumistena nimetatud autojuhtide hulka ja see ei sobi mulle kohe üldse mitte. Hindan soliidsust rullnokluse asemel ja ise liikluses olles jälestan kõige enam juhte, kes poosetavad ja teistega ei arvesta.
.
Ajab ikka kopsu üle maksa küll kui kiirendatakse ja pidurdatakse kummide vilinal, sõidetakse normaalkiirusel eesliikujal hammastega tagumikku, tehakse ohtlikke manöövreid ja seda kõike otse loomulikult ilma suunda näitamata. Natuke aega üritan mitte hoolida, kuid varsti ei pea vastu ja küsin, kas suunatuli oli liiga kallis lisavarustus muretseda. Ta ilmselgelt ei saa mu küsimusest aru ja sellega on asi minu jaoks otsustatud. Tema ikka üritab näidata kui kõva tegija ta liikluses on, mul seevastu igasugune tahtmine kuhugi sõita kadunud. Lisaks on elu armas asi ja tahaks pensioniikka kah veel jõuda.
.
Teatasin, et tal on nüüd valida kas viib mu koju ära või poetab kusagil bussipeatuses maha, kuid mina kavatsen nüüd igatahes koju minna. Veenmine, et ta sõidab nüüd siis igavalt, nagu "need teised jobud", ei olnud minu jaoks enam ostetav artikkel ning jäin enese kojuminekusoovile kindlaks.
Krimpsus näoga viidi mind koju.
.
Kui autost väljusin, uuris noormees, et kas läheme veel sööma? Ma olin ikka veel tige ja teatasin, et siis kui ta sõitmise ära õpib, siis võime kaaluda. Ilmselgelt teda haavas mu hinnang ja teatas, et tema on hea juht ja keegi pole varem nurisenud. Selle peale ei osanud ma muud öelda, kui et ehk olid nad palvetamisega liiga hõivatud ja et mina eelistan liigelda koos juhtidega, kelle kõrval ma ei pea häbist silmi peitma.
Võehh, ma teile ütlen...

PS: Enne uinumist piiksus telefon, kus ilutses sms, et ma olevat ikka üks bitch küll... Sellest siis ka pealkiri:)

17 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

näed, oli õigel ajal kohal (mitte ei unusta kohtingut ära), näeb hea välja, on haritud, ilmselgelt jõukas.
misse pisike jõmlus siis ikka ära ei ole... ära ole nii valiv!

Sipsik ütles ...

Jap, korras mälu on hea näitaja, samuti enam-vähem haritud aju on hea näitaja. Jõukas võib olla, kuid ei pea. Muidugi on tore, kui mina materiaalse poole pärast muretsema ei pea, kuid kui vaja, siis muretsen ja pole probleemi. Seega siuke 60:40 teema.
Välimuse koha pealt eelistan mina paarisuhtes ise see ilusam pool olla ning jõmlus on nii out kui veel võimalik.
Seega plusse ja miinuseid kaaludes sai jõmlus liiga suure ja määrava osakaalu.
Ma ei vaja riistapikendajaid.

Eve Piibeleht ütles ...

Vanainimese kurb elukogemus (khm!) ütleb, et kes on jõmm roolis,on seda ka mujal. Lihtsalt ta on spetsialist selle esialgse peitmise alal.
Ma elasin ühe sihukese jõmmiga, kes mulle algul kuu ja tähed taevast tuua lubas, pea viis aastat. Ise ka ei saa enam aru, miks oma aega raiskasin.
Noored on tänapäeval targemad. Veelkord khm.

Sipsik ütles ...

Hihihii, siis hea et ma silma kinni ei pigistanud vaid ikka avatuna hoidsin:D
Ja mina veel muretsesin, et liiga kaine olen ja keeldun roosamannat uskumast.
Tänud, Thela, toetamast:) Ja eks mulgi juba aastaid üksjagu turjal ning rõõm aduda, et polegi niisama raisatud vaid kogemust salvestatud:)

Anonüümne ütles ...

Efku: su kommentaar palvetamise koha pealt oli super :) nii sinulik :)

ah ma ei kannata ka selliseid tüüpe!

PS. miks sulle ei saa enam kommentaari jätta nii, et identiteedina kirjutan ainult nime. ütleb küll, et URL on valikuline, aga miskipärast nõuab ja ilma ei lase läbi. Varem sain küll...

soodoma ja gomorra ütles ...

mina ikka ei saa aru, kuidas sellisel tasemel jõmlus eelneva kahe tunni jooksul ei lekkinud????

jumal jah, ma ka ikka vahel kohe huviga vaatan, kes sellistes autodes istuvad ja isegi rohkem pööran üldjuhul tähelepanu just kõrvalistujale:)

sind on alati tore lugeda, ikka ja jälle:)

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Komplimentaariumid ka minu poolt sinu postitustele ;)

Kuid nojah, olen sinuga nõus, et kui midagi käib närvidele ja see ei ole sinu maailmas OK (kuigi tema maailmas on), siis ei olegi muud kui aidaa. Ja kui tema arvates oled sa bitch, siis see lõppude lõpuks on vaid tea arvamus. Mulle ikka ei jõua kohale, miks osad mehed arvavad, et selline ülilahe tõmbelv sõidustiil naistele muljet avaldab?

Palju rohkem avaldab muljet rahulik, kindel ja korrektne sõidstiil, kus samal ajal arendatakse sinuga meeldivat vestlust ning taustaks käib mahe muusika. No mõnel on veel arenemisruumi, nagu näha.

Aga, et käid deitidel ... tore ;)

Anonüümne ütles ...

Heh, sul läks veel hästi, et ainult bitchiks nimetati, sihukeste suurte solvangute peale - bemmimees nüüd ei oska sõita! - oleks ju võinud pgn teab, mida tulla :) Nooruses juhtus mul ikka kordades seda, et algul niiiii moosine noormees peale äraütlemist eriti ropu suuga veovoorimeheks muutus.

Draamakuninganna

kill-o-zap ütles ...

huvitav on see, et naised leiavad eestist üles just sellised mehed ja siis kirjutavad-joonistavad, et KÕIK mehed on jobud, sead jne.
lahe.

Helina A. ütles ...

Mehe tunded said nii riivata, et ta kohe ei suutnud oma sõrmi tagasi hoida ja pidi selle lapsiku sõnumi teele panema.

On ka selliste jõmmidega kogemusi. Kohutav! See on tavaliselt selline noorte kukkede "mäng", aga tundub, et osad kuked ei saa kunagi vanaks :P

Sipsik ütles ...

Efku, uurin ja nokitsen natuke kommentaaride kallal ja püüan aru saada milles konks:)

Soodoma, sellist tüüpi jõmlus ei pruugi üldse mitte muudes valdkondades avalduda:) Muidu tundus suht arvestatav tüüp olema minu eelarvamustele vaatamata.
Ja see sõidumaneeride kiiks on lihtsalt mu enda probleem et seda ei kannata, kindlasti on palju neid kes kannatavad. Eks siis nemad sobivadki sinna kõrvalistmele paremini:)

Aga see bitchi teema ei pannud mind üldse muretsema, pigem teeb nalja:D Ma ei teagi et bitchiks tituleeritud varem oleks, seetõttu see väga lõbustab mind:) kahtlustan, et kui tüüpi järgmine kord kooli peal näen, ei suuda ma vastu panna ja teen talle laialt naeratades silma:D Oi tahaks ta reaktsiooni näha, kuna tunnen end tänu tema reaktsioonile väga üle(ole)valt:D

Kill, kill, kill..... kesse nüüd siin kõiki mehi sigadeks nimetas? Mina armasta mehi, vahel on nad nii armsad põssad, vahel suured sead, kuid enamasti ikka mõnusad mõmmid ja ilma neid imetlemata mina oma elu ette ei kujuta. Mis aga ei tähenda, et ma ei või oma elu pärast ja kaasliiklejate närvide ja elu pärast muretsemist avaliku halvakspanuga väljendada:)

Tanza ütles ...

Ma lugesin selle teksti läbi ja mind valdavad segased tunded. Ühest küljest peetakse autot riista pikenduseks aga samas on kõrvu jäänud, et hoopis paksus on oluline mitte pikkus. Kuidas sellega siis ikka on?

Sipsik ütles ...

Muhhhaahhhaaa:DDD
Arusaadav mure...
Ütleme nii, et minu teada on igal naisel omad eelistused/nõudmised. Küll aga kipuvad teatud eelistused teisi edestama.
Kuna tegu avaliku blogiga, siis ma siin endale olulist kirjeldama ei hakka:D
Kui aga tahad hakata statistikat tegema ja andmeid vaja koguda, roni nt läbi JP msnni ja võime neid teemasid kasvõi grupivestlusena arendada:)

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Mõlemad on olulised minu arvates. Ja tegelt ainult pakusest ja pikkusest ei piisa, midagi peab teha ka oskama selle asjadusega :D

Kuid samas jah, kuidas sellega on ses suhtes, et kas automark ja -mudel kompenseerivad nii riista pikkuse kui ka paksuse?

Tõeliselt eksistentsiaalne küss.

mama de montagne ütles ...

Tulin ka lugema ja vaatasin et näe, 2 posti on vahepeal tekkinud ja lausa omavahel seoses :D
Seetõttu jõuan ka järgi ja alustan sellest postist.
Mina kui teatavasti neutraalne bemmide suhtes, aga ülikriitiline liiklusturvalisuses osas, pean küll tihti jälle tundma, et väga vahva automark just meie eesti meestes mingisugust nagu haigust levitaks. Bemmiga on võimalik täiesti normaalselt sõita.
Mina arvan muidugi et eks ta arvaski rumalal kombel et see impressib sind :D
Aga muidu kogu deit ikka ulmevaldkonnast - kas tõesti inimesed veel vaevuvad siis sellist sõnumit ka pärast saatma? MILLEKS?

Ja siis paksuse ja pikkuse kohta - täpselt, on ka kasutusoskust vaja (kuigi osad pole kasutusjuhendit vist kunagi viitsinud lugeda).

Tanza ütles ...

Nolzik: Kus on kasutusjuhend? Kust seda saab osta/laenata jne? Kus sa sellega ise tutvusid?

mama de montagne ütles ...

Kasutusjuhend peaks ju mehel endal olemas olema ;) ja ta peaks oskama veits delegeerida ka ;)