teisipäev, mai 12, 2009

Süda

Ühel hommikul, nii paar nädalat tagasi, avastasin aknast välja vaadates ülaloleva vaatepildi.

Öösel oli ilmunud akende alla muruplatsile hiiglasuur lilledest süda. Selline paarimeetrise diagonaaliga ehk.

Keegi oli vaeva näinud ja kõva murupinda kaevamas käinud. Salaromantikuna tahaksin uskuda, et see ei ole niisama vaid on kellegi tunneteavaldus kellelegi või osa abieluettepanekust vmt. Igal juhul 10 tugrikut minu poolt! Ning kui keegi teab asjale palju igavamat põhjust, siis hoidke see teadmine endale ja laske mul romantikasse uskuda:)
.
Edit: zuumimata kujul näeb vaatepilt aknast välja selline:

15 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kuhu on kadunud romatism sinu sees? see oli raudselt sulle. või vähemalt nii võiksid sa ju arvata... :)

Sipsik ütles ...

Ohhhhhh (õnnis ohe südamepõhjast).
Oleks see vaid nii. Oleks see vaid nii...
A kahjuks ei tea ma kedagi kes võiks millegi sellisega mu elus hetkel hakkama saada... Või õigemini miks keegi peaks, tahaks jne...
Ja lisaks ei asu see minu akna all vaid kõrval:(
A hirmhea idee siiski. Kellelegi. Kusagil. Kunagi.

Sipsik ütles ...

Ahjaa, täpsustuseks, et elan kortermajas:)

Anonüümne ütles ...

ääähhh, jälle näide negativismist - armuvalust segamini läind isasisend "poetas" südame lihtsalt kogemata vale akna alla. KINDLASTI oli see süda sulle mõeldud.

Sipsik ütles ...

Sobib!
A siis ärgu varjaku ennast vaid tulgu auhinnale järele, eksole. Jackpotid aeguvad isegi lotos teatavasti...

Anonüümne ütles ...

sõltuvalt auhinnast võin omaks tunnistada :D
mis pakutakse?

Sipsik ütles ...

Nii ei ole aus - lagistan siin niimoodi naerda, et hakatakse varsti kohtlaseks pidama... Ja laginal naeran ma harva. Tänud!

A no sõltuvalt auhinnast võib siis ju iga anonüümne südame omaks tunnistada, eksole... Eiei, nii lihtne see ikka ei ole - ikka veenduda tuleb, et tõsi taga, süda kaotatud ja siis läbi rääkida auhinna osas:)

soodoma ja gomorra ütles ...

appi, kui lahe.......
seda pean kohe oma poistele näitama, ehk kunagi võtavad vaevaks järgi teha.

raudselt mälestus tüdruku hinge kogu eluks:):)

appi, ma ei või, see on ikka tõesti vapustav!
ma loodan et sa ei valeta:)(sorry)
ma olen alati arvanud, et lihtsuses peitub võlu/ilu.

Sipsik ütles ...

No näed, anonüümne, kuidas sellised žestid naistele mõjuvad:DDD

Aga jah, tõsijutt. Ja siiamaani õitseb aknaalune ilusasti ja tunnistan ausalt, et käin iga päev seda imetlemas. Ja unistamas, et ehk kunagi keegi mõtleb ka minule mõeldes midagi ilusat välja, mis ei tähenda rahamaitset vaid annab aimu südames peituvast.
Nt olen alati rõhutanud, et isiklikult minu jaoks oleks kõige jubedam abieluettepanek ameerikafilmilikult restoranis ühele põlvele laskumine ja siis kõik plaksutavad ja muu jama. Eiei, see ikka privaatne mu meelest. Ja põlvitamine pole üldse point, pigem ei oskaks ma vist põlvitava mehega miskit teha.

Seega, igasugu südameid kaotanud anonüümsed, jätke meelde, kui tahate oma südant tagasi saada:D

liis ütles ...

või siis on mõni väga-väga pesu pesemist ja kuivama riputamist armastav rohenäpp-naine olnud? :p
ma mäletan, et ma ka õhkasin ja ninnunännutasin, kui alles hiljuti varakevadel Harku järve kaldalt paistis põlevatest küünaldest rannale laotud süda. elukaaslane ohkas seepeale sügavalt. ;D

muide, olen täheldanud, et pikapeale need, kes jällegi pidevalt ainult luuletusi kirjutavad ja joonistavad ja selliseid žeste teevad pikapeale ikkagi tüütavad ära... nii et ei maksa selles mõttes ka siin (nagu ka mujal eluvaldkondades) laskuda äärmustesse:P

Sipsik ütles ...

:D
Vaidlen vastu! Pesu kuivama panev tädi ei teeks just südant ja akende alla, tõenäoliselt ta peenardaks kuidagimoodi. See ikka midagi ilusamat, kavatsen seda uskuda ja kogu moos:)

Aga seda küll, et pidevalt luuletav-laulev-ninnunännutav-õhkav meesolend oleks mullegi vastunäidustatud. Ma ei oskaks sellisega kohe mitte miskit peale hakata ja tunneks vast pigem piinlikkust ja tüütatust. Aga kui vahel harva mõnel erilisel puhul üllatatakse (mitte luuletusi kirjutades ega serenaadi lauldes) mõne ootamatu žestiga, siis see rabaks ikka jalust küll:)

Anonüümne ütles ...

jah. kui mina lille tooks, kukub lugupeet Sipsik nagu niidetult :D ja kuivõrd mulle ei meeldi inimestele atakke korraldada, siis ma seda ei teegi. GEP vsjo taki :)

Sipsik ütles ...

:(((
peet Sipsik teab, et lootus on lollide lohutus ja lepib siis loll olemise teadmisega.

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Ülimalt romantiline žest igal juhul ning ka mina olen veendumusel, et see ikka SULLE mõeldud on ;)

Sipsik ütles ...

No näete, naised ikka jagavad matsu ja teavad kuidas sookaaslasi "lohutada" kui mõni juhmard annab mõista suurest rasvasest hoolimisest ja seetõttu lillede toomisega atakkide mittepõhjustamisest...